Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
De graphics zijn idd niet al te best,
maar volgens mij kan het best een leuke game zijn,
dus binnekort toch maar ff die demo downen
maar volgens mij kan het best een leuke game zijn,
dus binnekort toch maar ff die demo downen
HIJ moet al uit zijn want de CHEATS zijn er al voor
Secret Service: In Harm's Way
PLATFORM: PC
SUBMITTED BY: Anonymous
Related Links:
- SUBMIT YOUR CHEATS
During gameplay, press ~ for the console, then type any of the following "Codes":
Code Result
aigodmode 1 God Mode
aiprotectprotectee 1 Protectee God Mode
Dus ik ga ff opzoek naar een onlinegameshop of hij tekrijgen is.
Related Links:
- SUBMIT YOUR CHEATS
During gameplay, press ~ for the console, then type any of the following "Codes":
Code Result
aigodmode 1 God Mode
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Omdat het spel alleen maar leuk is met cheats.. he bah.Op donderdag 20 december 2001 23:04 schreef Blackhole het volgende:
HIJ moet al uit zijn want de CHEATS zijn er al voor![]()
Related Links:
- SUBMIT YOUR CHEATS
Code Result
aigodmode 1 God Mode
Ik vind het juist veel leuker een spel te kunnen zonder cheats, is veel beter voor je gevoel als je het toch kan uitspelen zonder.
Nee ik wil hier alleen mee aan geven dat het spel dus uit moet zijn , want hoe komen ze dan NU al aan cheats.Op donderdag 20 december 2001 23:07 schreef GdW het volgende:
[..]
Omdat het spel alleen maar leuk is met cheats.. he bah.
Ik vind het juist veel leuker een spel te kunnen zonder cheats, is veel beter voor je gevoel als je het toch kan uitspelen zonder.
Ik zelf speel haast nooit met die dingen hoor .
maar ik kwam ze tegen met zoeken er naar het hele spel .
Al mensen die de demo gespeeld hebben ??
Ja en wat een verschrikkelijk zuig spel. Echt een schande dat mensen dit durfen te verkopen. Als het nou gratis was(door amateurs gemaakt) dan vond ik het goed, maar gemaakt door profs.Op vrijdag 21 december 2001 13:30 schreef Blackhole het volgende:
Al mensen die de demo gespeeld hebben ??
Verwijderd
nog zo'n 'geen graphics geen leuk spel' gastje, wat deed je 2 jaar geleden dan?Op vrijdag 21 december 2001 18:50 schreef Qul het volgende:
Wat een shitgrapihx zeg!
"Ik game niet voordat ik het verschil niet zie tussen een spel een een foto/video"
Mooi ik verveel me
Even checken 
edit:
Oei, dit is wel HEEEL erg, buggy, klote graphics, sucky gameplay en brak geluid. Type spel dat je nog niet voor 15 piek uit de budgetbak bij Bart Smit wil halen imho.
Ziet er heel goedkoop uit, beetje terroristen knallen, zeg maar een game nav afghanistan
Oei, dit is wel HEEEL erg, buggy, klote graphics, sucky gameplay en brak geluid. Type spel dat je nog niet voor 15 piek uit de budgetbak bij Bart Smit wil halen imho.
Ziet er heel goedkoop uit, beetje terroristen knallen, zeg maar een game nav afghanistan
Het heeft wel wat weg van Golden Eye van de N64. Ik zal zo ff die demo proberen
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
nee maar wel 3000piek (+) betalen met goeie vidkaarten om wat flauwe graphix te zien zeker?Op vrijdag 21 december 2001 18:59 schreef Caspian het volgende:
[..]
nog zo'n 'geen graphics geen leuk spel' gastje, wat deed je 2 jaar geleden dan?
"Ik game niet voordat ik het verschil niet zie tussen een spel een een foto/video"
kom nou, we leven anno2002 bijna, en dan vooral in dit genre mag ik wel wat verwachten! kijk als het nou een spelletje schaken was dan hoeft het er niet tof uit te zien! maar dit wel!
2 jaar geleden speelde hij nog met duploOp vrijdag 21 december 2001 18:59 schreef Caspian het volgende:
[..]
nog zo'n 'geen graphics geen leuk spel' gastje, wat deed je 2 jaar geleden dan?
Nou heb die demo gedaan maar ben er niet weg van.. Vijand schiet zowat altijd raak. En waarom kan je een deur niet usen? (ik moest elke deur openknallen)
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Ik vind het wel aardig echt (naja niet grapisch dan)
maar je kan b.v met altenate fire al de pin uit de granaat halen, en toen ontplofte hij en blies ik een deur op.
maar je kan b.v met altenate fire al de pin uit de granaat halen, en toen ontplofte hij en blies ik een deur op.
Verwijderd
Lijkt me wel een leuk onderwerp hebben, maar volgens mij heeft het een brakke uitvoering (beetje halflife mod a like ofzo?
)
Pagina: 1