ik heb win XP met een directe com21 kabel verbinding, ik wil echter een server starten maar ik krijg een dynamisch ip adres (ik krijg steeds een andere toegewezen wanneer ik op nieuw connect). Ik heb geprobeerd ISS te starten maar die geeft al meteen een fout melding + dat mijn interne het niet dot .. anyone any ideas ?
www.dyndns.org ?
Je neemt daar een account(gratis), je krijgt dan een soort van internet-adres en download een client die iedere keer aan de server doorgeeft wat je huidige ip-adres is. Die server koppelt dat aan je internet-adres.
Je neemt daar een account(gratis), je krijgt dan een soort van internet-adres en download een client die iedere keer aan de server doorgeeft wat je huidige ip-adres is. Die server koppelt dat aan je internet-adres.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
IIS zal in principe op ELK ip wattie ziet zih zelf binden.
Volgens mij issut echter met IIS5 en hoger zo dat 'ie op 1 IP gaat zitten.
Je moet ff kijken bij je default web opwelk IP hij staat.
Deze dropdown list klik je open en je hebt 3 keuzes:
Intern IP adres
Extern IP adres
Unbind ofzo iets.
die moet je hebben.
Vervolgens moet je voor elkaar zien te krijgen dat je een dynamic host name regged ergens bij een gratis DNS provider.
Move > [forum=19]
Volgens mij issut echter met IIS5 en hoger zo dat 'ie op 1 IP gaat zitten.
Je moet ff kijken bij je default web opwelk IP hij staat.
Deze dropdown list klik je open en je hebt 3 keuzes:
Intern IP adres
Extern IP adres
Unbind ofzo iets.
die moet je hebben.
Vervolgens moet je voor elkaar zien te krijgen dat je een dynamic host name regged ergens bij een gratis DNS provider.
Move > [forum=19]
Als je je website zet op All Unasigned dan kijkt hij naar elk beschikbaar IP adres.
ook al veranderd het dan wel eens.
ook al veranderd het dan wel eens.