Leeftijd poll

Pagina: 1
Acties:

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48
Lieve Adjes (ja slijmen helpt altijd :) )

Is het misschien een idee om 's een poll te zetten op de frontpage om eens te kijken hoe oud de gemiddelde tweaker is?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Heeft niet veel zin als we met zijn allen 8 of 104 in gaan vullen hè. Het is een nutteloos doch aardig idee.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

weten we allang... die pol is al lang al geweest... een ruwe 26 of 27 jaar meen ik me te herinneren...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Volgens mij ligt dat een jaartje of vijf lager...

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Er was ergens een link voor, ook voor de geboortedatums.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens een onderzoek van Multiscope is het 27 jaar. Volgens een onderzoekje dat ik ergens in april vorig jaar heb gedaan was het ook ~27 jaar.

Verwijderd

Wordt de rest van de stats van multiscope ook nog een keer ergens gepost? Dan hebben we hem niet voor nix in gevult en weet je zo'n beetje wat voor mensen er zoal rond lopen op de main site.

• Jelmer
  • Laatst online: 21:48
Ah, nou ja dan weten we dat ook weer (dat het +- 27 is). Maar ik zou het idd ook wel leuk vinden om die stats te zien. Waar kan ik ze dan vinden?

Verwijderd

Mhhh, toch nog 27 jaar!
Aan de discussies die hier plaatsvinden te zien, had ik het vermoeden dat het 10 jaar jonger was ongeveer.

Wel mooi! 27 jaar is een mooie marketing leeftijd, jong, snel en goed geld ( we zitten immers in de IT sector hier om het zo maar te noemen )
Pagina: 1