getpaidto... forum

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
naar aanleiding van deze thread: http://gathering.tweakers.net/Forum14/HTML/000869.html

kan er een getpaidfor... forum komen ??..
aangezien er nu wel erg veel threads in het internet forum over getpaidfor dingen gaan..
dan kunnen er daar ook ongestoord referal draadjes worden gestart zonder dat andere mensen zich aan spam storen ...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Oh... ik had het net ook gedaan... oops...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Misschien moeten we eerst eens kijken of deze bevalt: dan hebben de tweakers helemaal geen last meer van de geldverdieners?
http://www.delphi.com/bannerstaren

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

ok..maar als je daar een forum voor start zou er ook een forum speciaal voor mobieltjes moeten komen...moet je in SG eens kijken hoeveel troep er over mobieltjes staat...

(en een auto forum voor alle verstokte hardrijders >:) )

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Er zijn nu al zoveel forums, no way dat er nog een paar bijkomen.

• Captain Pervert
Zoals ik al zei in die draad dude, mik dan wast van die andere dingen bij elkaar in. Zoals de DevSchuur in één forum, of Lieve Adjes en het Moddereter Forum bij elkaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Om 1 forum te maken, waar maar over 1 ding gelult wordt, dat naar alle waarschijnlijkheid de helft van de bezoekers nix interesseert? Ik dacht het niet..

Verwijderd

Alsof audio en video iedereen interreseert.

Laat staan de trashcan.

• Captain Pervert
Yeah
Alsof Website scripting en programming populair is hee!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Jullie begrijpen het niet, Audio & Video zijn breede onderwerpen, Get4for gedoe is 1 onderdeel! Dat is alsof je 1 forum over Soundblasters zou hebben, 1 forum voor Geforces, etc etc etc. Dat gebeurt gewoon niet! Het hoort in internet, en daar blijft het.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

Jag

Ik dacht al dat het audio/video forum erbij gehaald zou worden. Zo van als die mogen, dan mogen wij toch ook?
Wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Rick. En ga maar eens kijken in het AV forum, zul je zien dat er een heleboel verschillende topics staan. Over video editten, HiFi installaties kopen, problemen met drivers voor sb's, surround problemen met games, enz.

Jag

Verwijderd

Jag en Rick: ik ben het wel met jullie eens, Audio en Video is een veel breder onderwerp dan Getpaid2surf.

Echter ik denk dat zoveel postings nadelig zijn voor het internetforum omdat het nu eigenlijk al een getpaid2surf forum is met een paar "verdwaalde" internet vragen.
De vergelijking met geforces raakt trouwens kant noch wal. Wij vragen bv niet om een alladvantage forum, wij vragen om een forum voor zo'n 400 programma's niet 1.

Dat het zo blijft is voor de getpaid2surfers niet erg. Alle threads daarover overstromen alleen de gewone internet vragen. Zie het request voor dit forum dus niet als een aanvraag voor onszelf maar als een poging het voor de mensen die niet geinterreseerd zijn in getpaid2surf aantrekkelijk te houden.

• rammes
  • Laatst online: 18:50

rammes

koekebakker 1e klas

ik ben blij dat er niet nog een forum bij komt.. dat is echt faut! nu hou je de mensen nog een beetje bijelkaar als je alls gaat verspreiden is het overzicht totaal weg!

Ik zou het doen!

Verwijderd

Alsjeblieft niet zeg. Een getpaidform. Je moet niet voor alles een forum openen. Ik erger me nu al aan die dingen van hoe zie ik die balk niet meer en hoeveel heb jij al. Als je geld wil verdienen ga je maar werken!

• Captain Pervert
Nou ja daar zit wat in Rick, maar je moet het zo zien: er zijn denk ik bijna net zoveel Getpaid bedrijven als geluidskaarten bij elkaar... :)
Het is best breed, als je je dat bedenkt.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
En het programming/website forum is ongeveer het beste forum wat hier is. Gelukkig zit nit alles van Devschuur in een forum, want dan had je ook al die sitechecks erbij :(

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik weet niet of UBB hete aan kan, maar wat dachten jullie van SUBFORA.
BV: In SG staat dan SG, getpaidfor, mobiel en relatie.
Om maar iets te noemen.

+ getpaidfor is een RAGE.
Over een [paar] manad is het alweer voorbij en zijn er NAUWELIJKS meer vragen over.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

General Chat
Stuffis Generalis
Nieuws, Sport & TV
Wetenschap & Levensbeschouwing
Internet
Dutch Power Cows
Harde waren
Hardware Algemeen
Processors, Mobo's & Overclocking
Videoplanken & Beeldkanonnen
Audio & Video Forum
Softe goederen
Software Algemeen
Operating Systems
Spielerij
Devschuur®
Webdesign (HTML & Graphics)
Programming & Website scripting
Gathering of Tweakers & T.net
Lieve Adjes
Tweakers.net Moddereter Forum
GoT Admin & Moderator forum
De Trashcan
Tweakers over tweakers onzin forum
Zoiets? Dat ZIJN allemaal al subforums.. als je sub-subforums gaat maken dan is het _helemaal_ niet meer overzichtelijk..

Verwijderd

Misschien nog een ander tipje:

Maak van internet: Internet & telefonie ?

Want alle mobieltjes zweven nu door hardware algemeen en stuffis generalis.

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

hmm,ja da`s ook wel een goede...als er in ieder geval maar iets komt voor mobieltjes
en zò`n gedeelde oplossing is inderdaad een goede oplossing want zo veel threats zijn er nou ook weer niet over mobieltjes... (wel veel maar niet genoeg denk ik...)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 11:30
Ik ben het met Nikao eens want zo wordt het een grote rotzooi in het internet forum, ik vind het ook best als die getpaid2surf rotzooi verhuist naar het onzin forum :)
Pagina: 1