...
CD is optisch, magnetische straling heeft daar dus helemaal geen invloed op, kan dus geen kwaad
nope, kan geen kwaad
(voor HD's trouwens wel)
(voor HD's trouwens wel)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
dikettes trouwens ookOp donderdag 20 december 2001 22:36 schreef Flat© het volgende:
nope, kan geen kwaad
(voor HD's trouwens wel)
Dat is duidelijk...Op donderdag 20 december 2001 22:37 schreef iGorE het volgende:
ik verveel me echt heeeeel erg...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
hahahaha ik voel me dom
bedankt hoor
bedankt hoor
...
Verwijderd
[mierenneukmode]magnetisme en straling zijn 2 verschillende dingen[/mierenneukmode]Op donderdag 20 december 2001 22:31 schreef earthforce het volgende:
hallo ik heb nu net gezien dat op mijn backup windows2000 cd in doosje ongeveer een week een magneet heeft gelegen.
is er nu kans dat de cd minder betrouwbaar is of kapot?
of houdt het doosje lichte magnetische starling wel tegen?
hahaha bedankt ja da's waar nu voel ik me nog iets dommerOp donderdag 20 december 2001 22:43 schreef TAGAEON het volgende:
[..]
[mierenneukmode]magnetisme en straling zijn 2 verschillende dingen[/mierenneukmode]
...
als je een magneet te heet maakt dan verliest hij z'n magnetisme, dan is het dus geen magneet meerOp donderdag 20 december 2001 22:37 schreef iGorE het volgende:
magneten kunnen wel invloed hebben op CD's als je ze eerst heeeeeel erg heet maakt en dan direct bovenop de CD legt (zonder hoes) want als de magneet dan heet genoeg is dan beschadigd ie de CD wel!!!!
ik verveel me echt heeeeel erg...
ik verveel me ook echt heeeeel erg...
hahaha die is wel goed ja maar hoe installeer je een virusscanner op je video hmmmmOp donderdag 20 december 2001 22:42 schreef iGorE het volgende:
Je bent nie dom... is eigenlijk heel logisch om bij magnetisme en opslagmedia aan gevaar te denken...
ik ben dom... ik heb weleens de neiging gehad om VHS-tapes te willen scannen op virussen... gewoon puur automatischme.. en alcohol...
...
Verwijderd
welnee, dat zijn gewoon gebruikelijke uitspraken die de nederlanders bezigen. Doen we allemaalOp donderdag 20 december 2001 22:44 schreef earthforce het volgende:
[..]
hahaha bedankt ja da's waar nu voel ik me nog iets dommer
haha en dan te bedenken dat ik bijna al een nieuwe backup gemaakt had lolOp donderdag 20 december 2001 22:46 schreef TAGAEON het volgende:
[..]
welnee, dat zijn gewoon gebruikelijke uitspraken die de nederlanders bezigen. Doen we allemaal
...
Verwijderd
wat wel schadelijk is voor cd's is teveel zonlicht en warmte en natuurlijk (agressieve) schoonmaakmiddelen.
Dus altijd de cd schoon houden en niet na lekker een kippetje te hebben gegeten ff je cd'tje beetpakken en koel en donker bewaren. Dan kunnen ze jaren de data goed dragen.
Dus altijd de cd schoon houden en niet na lekker een kippetje te hebben gegeten ff je cd'tje beetpakken en koel en donker bewaren. Dan kunnen ze jaren de data goed dragen.
NEEEE...gewoon de stekker uit de videorecorder laten!!!..Kunnen er ook geen virussen inkomen.Op donderdag 20 december 2001 22:46 schreef iGorE het volgende:
[..]
door een magneet bovenop je videorecorder te leggen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
wie zegt dat ik ze brand en niet persOp donderdag 20 december 2001 23:01 schreef iGorE het volgende:
[..]
Hmm om dan weer terug te komen op het begin van deze topic:
gewoon geen backups branden, kunnen ze ook geen beschadiging oplopen
...
wie zegt dat ik ze brandt en niet persOp donderdag 20 december 2001 23:01 schreef iGorE het volgende:
[..]
Hmm om dan weer terug te komen op het begin van deze topic:
gewoon geen backups branden, kunnen ze ook geen beschadiging oplopen
...
Verwijderd
juist das alleen by floppy's en harddisk en tapestreams enzoOp donderdag 20 december 2001 22:33 schreef TOPiC het volgende:
magnetisme heeft geen invloed op cd's
ja ik verveel me ook , zucht.
lol een cd perser lijkt me wel wat, moet je alleen niet je hand ertussen houden
...
cd's worden helemaal niet geperst.Op donderdag 20 december 2001 23:12 schreef earthforce het volgende:
ja ik verveel me ook , zucht.
Het zijn geen platen ofzo
Pagina: 1