Reactie op forum Mailer!

Pagina: 1
Acties:

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:42
Is het niet mogelijk om net als bij computertotaal.nl, ja dit is natuurlijk niet dè site (ik had het over ct.nl, tweakers.net is dit natuurlijk wel!), maar gaat ff om het idee...
een optie te maken, dat je een mailtje krijgt wanneer er een nieuwe reactie is gepost op jouw topic. (bij computertotaal.nl laten ze alleen zien in het mailtje dàt er gereageerd is, maar nog mooier zou zijn dat de reactie zelf ook gemaild zou worden).
Deze optie tot mailen kan evt. ook uit worden gezet door ff een vinkje weg te vinken bij de optie.

Dus gewoon als er gereageerd wordt:

There was a reply on your topic http://gathering.tweakers.net/blablabla.htm
Reply:
---------
Nou, als je nu dit en dat .......

---------

Lijkt me zeer handig!!

Groetjes MLS

• MLS
Zeker nu die search niet meer up to date blijft en de show messages from last .. days niet werkt.

Grz. MLS

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Misschien in het PHPForum.

• MLS
hoe verhoudt dit PHP forum zich dan tot dit huidige forum? Moet ik het zien als een totale herprogrammering en totale update?
MLS.

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 00:28

AntonT

One Ton!

[Laatmaar]
Het PHPForum is het forum dat UBB gaat vervangen...

Dit forum heet gewoon GoT :+
[/Laatmaar]

Rick? Jij bent er toch mee bezig?

• MLS
Roadrunner, ik kwam er net achter wat het inhield, dat dit nog niet een PHP forum is. Dus vandaar dat ik net ff mijn reactie had gewijzigd (zag jouw reply nog niet).

Verwijderd

Jeez, maar WANNEER komt dat php forum dan??? Volgens mij is Arjen / Erik Jan / weetikveel wie er al een half jaar mee bezig, da's toch niet nodig?

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Erik Jan is er al een jaar mee bezig ofzo, ik 'pas' 4 maanden ofzo. :) Waarom 't zo lang duurt.. Ik kan er niet fulltime aan werken, kheb naast ontwikkeling van dit forum ook nog andere opdrachten en zelfs nog een sociaal leven! :D

Maargoed, tis nu vakantie en dus schiet het nu aardig op. 't Forum van FOK! gaat als eerst over..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
The magic word...PHPforum :) :)

Wheeliedude: zo'n forum van de grond opbouwen is een behoorlijk takkewerk...en het moet in 1 keer goed...nogal slordig als je UBB dumpt en er dan blijkt dat het nieuwe forum stampvol bugs zit
Pagina: 1