Idee: Afbeelding groot? Linkje maken?

Pagina: 1
Acties:

• Da Mastah
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Da Mastah

...is in da House

Topicstarter
Ik heb een goed idee voor op GoT: Vaak in de huiskamer de topics met pas op modemmers waarin grote plaatjes staan. Is het een goed idee om plaatjes boven de 150 kb te LINKEN naar de plaats waar de afbeelding staat? Zo hoeft ie niet meteen te worden geopend!

Ik hoop dat dit idee zal worden uitgevoerd.
Met vriende.... Lamaar zitten, die overbodige greetz enz hoort er niet bij

Jongeren Forum

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

ja, dat kan al, gewoon tumbnails maken en een linkje naar de grote versie maken, maar dat kost wat moeite

en dat gaat het forum niet zelf voor je doen, want de servers hebben het al zwaar genoeg..

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:34 ]

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
code:
1
2
3
[url="HIER DE URL VAN HET GROTE PLAATJE"]
 [img]HIER DE URL VAN DE THUMBNAIL[/img]
[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Ik denk dat de topicstarter bedoelt dat als de plaat boven een bepaalde size komt (breedte forum), dat de link naar het plaatje (IMG) automatisch een URL wordt. Scheelt een hoop ergernis voor de modemmer en houdt de layout intact.

Iemand die vervolgens ECHT zijn plaatje rechtstreeks in het forum wil doet wat beter zijn best en re-sized het plaatje.

Op zich een prima vraag/opmerking dacht ik. :)

Ik ben er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
idd,
blijft 1 probleem, hoe wil je van een plaatje dat niet op de server staat controleren hoe groot of het is?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
PHP, ok.. maar stel je eens een goedlopende schaarsgeklede dames topic voor.. dat wil je niet allemaal gaan controleren :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Ik ben er tegen :)
als je op al die linkjes zou moeten gaan klikken duurt het allemaal weer veel te lang.

Als er thumbnails te zien zouden zijn zou het nog wel kunnen, maar dat lijkt met database-/ forum-wise niet echt mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En ik ga niet op linkjes klikken, ik wil meteen de pic zien ;)
Pagina: 1