Captain Pervert misbruikt blijkbaar zijn acht als admin
Ben ik nu al admin? Wat er allemaal niet aan mijn neus voorbij gaat als ik niet op zit te letten...
Durf je met je grote *** zoiets ook tegen mensen als Femme en Kaj. te zeggen, die ook geen voetbalfan zijn? Nee he, dan durf je het zeker niet? Wie is hier nou laag en laf bezig Pervert?
Luister, JIJ was bezig om lekker even tegendraards alle voetbalfans tegen de schenen te schoppen. Zij deden dat niet dus heb ik niets met hen te maken... Oh wacht, ik heb iets tegen Kaj. gezegd in die topic, dat hij geen verstand van voetbal had omdat hij zei dat NL een 'waardeloze pot voetbal speelde'. Na mijn reactie daarop heeft hij via ICQ zijn mening, zij het anders verwoord, nogmaals kenbaar gemaakt. Ik denk niet dat ik het met hem eens zal kunnen worden. Net zo min zal ik dat kunnen met alle andere voetbalhaters, maar ik zal de strijd niet opgeven. Maar verlagen tot dergelijke uitingen als NSB'er zal ik mij daarbij niet.
alleen maar omdat ik niks aan voetbal vindt en het grappig vindt dat Nederland 4 penalties op rij mist.
Dit is wel een erg sterk understatement. Wat jij deed was elke teleurgestelde voetbalfanaat, of zelfs Nederlander, heel hard tegen de schenen schoppen middels sarcastische bewoordingen. Dat jij je durft te verbazen over de reacties daarop, wat een naiviteit zeg.
Maar goed, eigenlijk is het het beste om alle haat die bij voetbal komt kijken te behouden voor veldslagen bij Beverwijk, knokkerijen met Engelse hooligans enzovoort. T.net zou de enige plek moeten zijn waar je als voetbalfan je lief en leed kunt delen met gelijkgezinden, zonder dat er van die NSb.. oeps...

uh.. gasten zijn die daar keihard tegenin gaan.
Nerds, ga jullie afrukken bij een Athlon poster en laat de teleurgestelde fans met rust, OK?
Ego Dixi,
Captain Pervert.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.