Sorry, maar dit vindt ik te ver gaan

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004799.html

Jongens... ik kan begrijpen dat je dit niet leuk vind maar om daarom nu zulke taal uit te gaan slaan... diep triest, valt me tegen

Verwijderd

Ach ja...

Ik zeg nix :P

Verwijderd

Ik wil graag de admins verzoeken een paar waarschuwingen uit te delen. Ik wordt daar zelfs voor NSB'er uitgemaakt en met de dood bedreigt, alleen maar omdat ik niks aan voetbal vindt en het grappig vindt dat Nederland 4 penalties op rij mist.

Dat gaat me veel te ver, dat ik daardoor met de dood wordt bedreigt.

En Captain Pervert misbruikt blijkbaar zijn acht als admin en schijnt het normaal te vinden dat iedereen in Nederland voetbalfan moet zijn. Nou, ik ben dat dus niet maar ik wens niet uitgescholden en met de dood bedreigt te worden omdat ik Nederland slecht vond spelen. Omdat ik geen voetbalfan zou zijn, zou ik niet weten wat gezelligheid is??? Tsja, als je zo begint. Wat een onzin zeg.

En ik zou niks van voetbal snappen Pervert? Misschien niet nee maar zelfs ik snap nog dat het niet slim is om 4 penalties op rij te missen. Of vind jij soms van wel Captain Pervert? En vind je het ook zo normaal dat mensen met de dood worden bedreigd?
Ik WALG van jullie!
En ik van jou!

Durf je met je grote *** zoiets ook tegen mensen als Femme en Kaj. te zeggen, die ook geen voetbalfan zijn? Nee he, dan durf je het zeker niet? Wie is hier nou laag en laf bezig Pervert?

Stik ook maar in je oranje fanartikeltjes.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja...

als men morgen wakker wordt is de teleurstelling hopelijk verwerkt.

Verwijderd

Wijze woorden Femme!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik had hem al zien staan, en heb ook ff mijn zegje gedaan.
Kaj.

Verwijderd

Dank je Kaj. !

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Captain Pervert misbruikt blijkbaar zijn acht als admin
Ben ik nu al admin? Wat er allemaal niet aan mijn neus voorbij gaat als ik niet op zit te letten...
Durf je met je grote *** zoiets ook tegen mensen als Femme en Kaj. te zeggen, die ook geen voetbalfan zijn? Nee he, dan durf je het zeker niet? Wie is hier nou laag en laf bezig Pervert?
Luister, JIJ was bezig om lekker even tegendraards alle voetbalfans tegen de schenen te schoppen. Zij deden dat niet dus heb ik niets met hen te maken... Oh wacht, ik heb iets tegen Kaj. gezegd in die topic, dat hij geen verstand van voetbal had omdat hij zei dat NL een 'waardeloze pot voetbal speelde'. Na mijn reactie daarop heeft hij via ICQ zijn mening, zij het anders verwoord, nogmaals kenbaar gemaakt. Ik denk niet dat ik het met hem eens zal kunnen worden. Net zo min zal ik dat kunnen met alle andere voetbalhaters, maar ik zal de strijd niet opgeven. Maar verlagen tot dergelijke uitingen als NSB'er zal ik mij daarbij niet.
alleen maar omdat ik niks aan voetbal vindt en het grappig vindt dat Nederland 4 penalties op rij mist.
Dit is wel een erg sterk understatement. Wat jij deed was elke teleurgestelde voetbalfanaat, of zelfs Nederlander, heel hard tegen de schenen schoppen middels sarcastische bewoordingen. Dat jij je durft te verbazen over de reacties daarop, wat een naiviteit zeg.

Maar goed, eigenlijk is het het beste om alle haat die bij voetbal komt kijken te behouden voor veldslagen bij Beverwijk, knokkerijen met Engelse hooligans enzovoort. T.net zou de enige plek moeten zijn waar je als voetbalfan je lief en leed kunt delen met gelijkgezinden, zonder dat er van die NSb.. oeps... >:) uh.. gasten zijn die daar keihard tegenin gaan.

Nerds, ga jullie afrukken bij een Athlon poster en laat de teleurgestelde fans met rust, OK?

Ego Dixi,
Captain Pervert.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-02 11:05
En dat bedoelen we nou.
Zijn er ook nog mensen die ook een beetje normaal kunnen reageren op een SPELLETJE. Doe ff normaal zeg. Als ik het fijn vind dat al die oranjegekte voorbij is en daarop reageer met "lekker puh. eigen schuld, hadden ze de bal maar moeten raken", dan mag ik dat net zo goed als "gvd mooie pot voetbal, maar enorm k*t dat ze gvd die k*tpenalty's missen".
GROW UP!!!
:r :r :r :r :r

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Als jij mijn Barbiepop molt, spoel ik jouw Actionman door de plee... gut gut...
GROW UP!!!
:r :r :r :r :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Al afgekoeld Pervert? Kun je weer normaal en rationeel nadenken? Zal tijd worden...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Al afgekoeld Pervert? Kun je weer normaal en rationeel nadenken? Zal tijd worden...
Je bent wel lekker aan het stoken, is het niet ?

Admins : kan deze 'persoon' een waarschuwing krijgen ?

Virussen? Scan ze hier!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Die revolution is niet denderend bezig...

Hij leest ook niet zo goed.. denkt dat Pervert admin is.. (God behoede ons :))

Verder dicht hij zich admin-kwaliteiten toe door een beetje belerend te gaan 'zitten' spreken.

Eng ventje...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inderdaad, een eng en irritant mannetje. Als het aan mij zou die allang een IP-ban hebben en een mailtje naar zijn provider toe ook.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Dit is wel een erg kinderachtige discussie hoor, het gaat hier notabene om een spelletje.
En om dan iedereen maar gelijk verrot te gaan schelden is nog kinderachtiger!
Degenen die het hardst lopen te schreeuwen hebben zelf waarschijnlijk nog nooit een bal van dichtbij gezien, maar vinden zichzelf wel onwijs grote voetbalfans en gebruiken dit als excuus om weer een beetje ruzie te gaan zoeken. TRIEST :(!
Oranje heeft gewoon verloren, einde discussie!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oranje heeft gewoon verloren, einde discussie!
Inderdaad, maar Revolution probeert iedereen nog eens extra hard tegen de schenen te trappen, door in IEDERE thread te kankeren op het (goed spelende !) oranje... dan vind ik dat daar best iets van gezegd mag worden. Of geld vrijheid van meningsuiting alleen voor Oranje-haters ?

Virussen? Scan ze hier!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Nouja.. IP-ban en zo is een beetje overdreven. Maar dat het een eng ventje is, mag gezegd worden! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Ik ben anders ook vrij teleurgesteld, maar ik vond, ZEKER in de 2e helft het nederlands team belazerd spelen.

Overigens verwacht ik van Pervert dat ie heel rap gaat dimmen, want teleurgesteld of niet, dit is geen manier van praten. AFNOKKEN

(en dan doel ik op kreten als "nerds die zich bij hij athlon posters moeten afrukken"

Revolution, jij ook je koest houden. Tis nou ook wel mooi geweest.

die thread aldaar laat ik (voorlopig == HINT) staan, iedereen moet zijn teleurstelling kwijt kunnen, maar hier gaat ie iig dicht. Dit onderlinge gescheld gaan we niet hier uitvechten.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.