Ik draai nu Cs onder Win2000 pro en als ik probeer te joinen op een server krijg ik de volgende vage foutmelding nl:
Net sendpacket error: No error
(Smilies niet inbegrepen voor de wijsneuzen
onder ons )
erug vaag zoals jullie zien en nu wou ik weten of iemand anders dit probleem okk heeft gehad en hier een oplossing voor heeft.
Btw dit probleem krijg ik soms ook als ik midden in een game zit. Wat betekent dat ik weer opnieuw moet joinen en hier wordt ik eigenlijk schijtziek van.
Hiervoor draaide ik Win98 SE en daar had ik verder geen problemen, dus mischien ligt het ook wel aan Windoows zelf maar ik heb geen zin om nu weer trug te gaan naar Win98.
Ik heb cs ook al 3000 x opnieuw geinstalleerd (Niet precies geteld
). Dus daar ligt het niet aan denk ik.
Dus als iemand dit probleem ook heeft gehad PLZ PLZ PLZ PLZ Help me
Net sendpacket error: No error
(Smilies niet inbegrepen voor de wijsneuzen
erug vaag zoals jullie zien en nu wou ik weten of iemand anders dit probleem okk heeft gehad en hier een oplossing voor heeft.
Btw dit probleem krijg ik soms ook als ik midden in een game zit. Wat betekent dat ik weer opnieuw moet joinen en hier wordt ik eigenlijk schijtziek van.
Hiervoor draaide ik Win98 SE en daar had ik verder geen problemen, dus mischien ligt het ook wel aan Windoows zelf maar ik heb geen zin om nu weer trug te gaan naar Win98.
Ik heb cs ook al 3000 x opnieuw geinstalleerd (Niet precies geteld
Dus als iemand dit probleem ook heeft gehad PLZ PLZ PLZ PLZ Help me