Toon posts:

msi k7t 266 pro2+creative live player5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde iets vaags van dat die msi k7t 266 pro2 en een creative soundcard live player 5.1 niet samen kunnen omdat ze niet goed samen willen werken.
is dit waar of werkt dit goed samen,niet dat als ik hem al gekocht heb dat het dan niet gaat

Verwijderd

sorry het is niet echt een antwoord op je vraag....ik heb de raid versie hiervan besteld en de audigy player heb ik al binnen dus ik hoop dat dit voor mij niet van toepassing is.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Hmm.. dit lijkt me wel interessant, maar k heb in de search eigenlijhk nog nooit zoiets gevonden, over problemen met de SB Live! 5.1 op de MSI K7T266 Pro2 dan....

Ik krijg begin januari mijn nieuwe systeempje en die krijg ook dit plankje met een AthlonXP 1700+ :P en SB Live! 5.1, dus heeft iemand probs, laat t ff weten! 8-)

Verwijderd

Als mijn spullen het deden kon ik het je vertellen. Je zult tot morgen moeten wachten. Dan ruil ik die shit in en ga ik weer testen.

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb zelf een MSI K7T 266 pro2 met een XP 1700+ erop. Daarnaast heb ik ook creative live player 5.1 + DTT 2200.
Mijn OS is Windows XP.

Ik heb nog geen enkel probleem gehad met bovenstaande combinatie. Ik denk dat al die problemen die er een tijd geleden waren te wijten waren aan windows XP en creative zelf. Zorg er voor dat je de laatste XP drivers download.

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb de MSI K7T Pro-RAID en ook een Creative Live! player 5.1
Echter nog geen problemen ondervonden. Ik had wel problemen onder Windows 98. De dos drivers deden het niet correct als ik m'n ethernet drivers had ge-installeerd. Nu geen last meer van want ik draai Win2000. De fout kwam volgens mij doordat de Ethernet kaart en de soundcard dezelfde IRQ hadden.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 08:57

DaRoot

Some say...

Hiero een MSI K7T 266 Pro icm. een SB Live Player 5.1, geen enkel probleem!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 00:31 schreef DaRoot het volgende:
Hiero een MSI K7T 266 Pro icm. een SB Live Player 5.1, geen enkel probleem!
Ik geloof dat ze de Pro 2 bedoelen, niet de Pro.
Pagina: 1