Mja, maar hij had een 2e topic met wél een warezverzoek. Dus ik kan me de reactie van Buzzman wel voorstellen..Op donderdag 20 december 2001 20:29 schreef JeanLucPicard het volgende:
[topic=356144/1/25]
Buzzman, uplink is erg moeilijk te verkrijgen, daarom was dit topic geopend. Hij vroeg niet om warez, nog beter, in heel dat topic staat geen 1 warezrequest..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
daar ging ie ook al eens in de fout. Het leek misschien dat ie hem wou kopen, maar hij was wel degelijk uit naar een illegale versie.
Zie ook:
en daarnaja zover was ik ook al wel hoor
maar ik heb geen cradit cart dus kan ik hem niet bestellen
sorry zoek maar verder.
lol...
Dan maar illegaal downloaden, dus...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Gooi dan die ene met warez request dicht, maar laat deze open.
/edit
t is wel een tof spel, dus t is wel handig om hem daarvoor open te doen
Maar die werd niet door hem zelf gezegd, dat werd hem in de mond gelegdOp donderdag 20 december 2001 20:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Jawel hoor, [topic=356712]
daar ging ie ook al eens in de fout. Het leek misschien dat ie hem wou kopen, maar hij was wel degelijk uit naar een illegale versie.
en daarna
[..]
Zoals ik al zei, was deze ook een warezrequest. Als iemand dat dus weten, open een nieuw topic zou ik zeggen, en vermeld expliciet dat het gaat om bestellen (want daar was de topicstarter duidelijk niet op uit.Op donderdag 20 december 2001 20:34 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik kan het me ook prima voorstellen, maar stel andere mensen hebben ook geen creditcard en willen hem postorder bestellen oid, kunnen ze niet reageren...
Gooi dan die ene met warez request dicht, maar laat deze open.
Geen probleem dan toch?
edit: nahja, hij gaat toch weer open
overigens ben ik nog steeds niet echt overtuigd van de 'goede' bedoelingen van die topicstarter, maar dat even terzijde
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
iddoverigens ben ik nog steeds niet echt overtuigd van de 'goede' bedoelingen van die topicstarter, maar dat even terzijde
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik ook niet, nog beter, ik weet wel zeker dat het niet goed bedoeld was, maar er valt toch nog wat van te makenOp donderdag 20 december 2001 20:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, was deze ook een warezrequest. Als iemand dat dus weten, open een nieuw topic zou ik zeggen, en vermeld expliciet dat het gaat om bestellen (want daar was de topicstarter duidelijk niet op uit.
Geen probleem dan toch?
edit: nahja, hij gaat toch weer open
overigens ben ik nog steeds niet echt overtuigd van de 'goede' bedoelingen van die topicstarter, maar dat even terzijde
Dat hele topic kan me geen ruk schelen, maar het viel me gewoon op
De topicstarter is er ook echt niet op uit om hem te kopen hoor.. maar er zijn volgens mij toch wel een aantal mensen die de game willen kopen/bestellen, dus daar is het wel handig voor.Op donderdag 20 december 2001 20:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Da bdoelkOp donderdag 20 december 2001 20:39 schreef Lampie het volgende:
[..]
De topicstarter is er ook echt niet op uit om hem te kopen hoor.. maar er zijn volgens mij toch wel een aantal mensen die de game willen kopen/bestellen, dus daar is het wel handig voor.
Jah psies, exactly my point, daarom dacht ik: open dan zelf een nieuwe, vers topic, met gelijk een duidelijke post dat het alleen om bestellen ging, dat warez uit den boze wasOp donderdag 20 december 2001 20:39 schreef Lampie het volgende:
[..]
De topicstarter is er ook echt niet op uit om hem te kopen hoor.. maar er zijn volgens mij toch wel een aantal mensen die de game willen kopen/bestellen, dus daar is het wel handig voor.
Maar als ie zo weer open gaat, en hij loopt goed, is het toch ook perfect opgelost
Mag je bijvoorbeeld een verzoek doen voor een trialz versie van een programma en dat de ander per ongeluk de volle versie naar je op stuurt?
Mag je een oproep doen aan mensen om via ICQ te reageren?
Mag je linken naar een warez site als zijnde een voorbeeld van een illegale site?
1) ja, want hoe wil je dat controlerenOp donderdag 20 december 2001 20:43 schreef Dr.Dokter het volgende:
interessant om eens te kijken waar de grenzen liggen.
Mag je bijvoorbeeld een verzoek doen voor een trialz versie van een programma en dat de ander per ongeluk de volle versie naar je op stuurt?
Mag je een oproep doen aan mensen om via ICQ te reageren?
Mag je linken naar een warez site als zijnde een voorbeeld van een illegale site?
2) nee, daar zijn er al voor op slot gegaan + waarschuwing
3)nee, anders heb jij een waarschuwing.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ja daar kan GoT weinig aan doen toch? Doe je het via het forum is het voor de aanbieder van de link wel illegaal uiteraard.Op donderdag 20 december 2001 20:43 schreef Dr.Dokter het volgende:
Ja dat mag, levert je wel een waarschuwing op uiteraard.Mag je een oproep doen aan mensen om via ICQ te reageren?
Ja mag ook, levert je ook een waarschuwing opMag je linken naar een warez site als zijnde een voorbeeld van een illegale site?
Oftewel, gewoon hier geen illegale zooi neerzetten.
Op donderdag 20 december 2001 20:43 schreef Dr.Dokter het volgende:
interessant om eens te kijken waar de grenzen liggen.
Vragen om trial mag, als een ander buiten GoT om een full versie stuurt, kunnen wij niet controleren. Merken we dat er daarnaast verkapt om een full versie wordt gevraagd, mag dat nietMag je bijvoorbeeld een verzoek doen voor een trialz versie van een programma en dat de ander per ongeluk de volle versie naar je op stuurt?
Nee, dat zien wij als (al dan niet verkapte) warez request. Hier krijg je dan ook een OW voor. (zie ook punt 1).Mag je een oproep doen aan mensen om via ICQ te reageren?
Nee, linken naar een illegale site is hoe dan ook uit den boze, ook als het als voorbeeld zou dienen.Mag je linken naar een warez site als zijnde een voorbeeld van een illegale site?
EDIT: sjees ik ben langzaam
Yeah right.. Maar ja, verander dan de titel even naar "Waar Uplink te koop"Op donderdag 20 december 2001 20:35 schreef IceStorm het volgende:
Maar ik doe hem toch open. De site van uplink heeft een week plat gelegen, spel is slecht aan te komen ([b]via legale kanalen[b]) dus het lijkt me niet onverstandig om tips uit te wisselen oid.
Die site is nu toch weer up??
Toen ik vroeg waar nog een Radeon 8500 Retail te koop was, werd mijn topic ook dichtgesmeten met als tip de pricewatch. In dit geval (spel) moet er dan verwezen worden naar google of zo.. Kom op zeg.. POLICY is ook om als modje op één lijn zitten met elkaar. En niet andermans slotje ongedaan maken, zonder dat modje zelf een kans te geven om hem zelf van het slot af te gooien. Niet netjes IMHO.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb verder weinig verstand van jouw RadeonOp donderdag 20 december 2001 20:49 schreef Merely het volgende:
[..]
Yeah right.. Maar ja, verander dan de titel even naar "Waar Uplink te koop"
Die site is nu toch weer up??
Toen ik vroeg waar nog een Radeon 8500 Retail te koop was, werd mijn topic ook dichtgesmeten met als tip de pricewatch. In dit geval (spel) moet er dan verwezen worden naar google of zo.. Kom op zeg.. POLICI is ook om als modje op één lijn zitten met elkaar. En niet andermans slotje ongedaan maken, zonder dat modje zelf een kans te geven om hem zelf van het slot af te gooien. Niet netjes IMHO.
Dat is toch dan wel een wezenlijk verschil IMHO.
Je kunt het vergelijken als een makkelijke techvraag die dicht gaat omdat ie makkelijk via de search te vinden is, tegenover een moeilijke vraag die je niet zo een twee drie kan vinden.
Dat blijkt! Een Radeon 8500 Retail is nog moeilijker te vinden dan dat spelletje! Dus:Op donderdag 20 december 2001 20:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb verder weinig verstand van jouw Radeon, maar als dat makkelijk te vinden is in de pricewatch, kan ik me voorstellen dat ie dicht gaat.
enEr is hier al meerdere malen gezegd, dat het heel moeilijk is om aan Uplink te komen.
Gaat dus niet op!Dat is toch dan wel een wezenlijk verschil IMHO
En een topic over een moeilijk verkrijgbare Radeon ligt IMHO niet zo gevoelig m.b.t. warez als dat spelletje! En zeker als je kijkt naar de eerdere topic's van de user.
Dus..
Maar het gaat mij eigenlijk meer hier om:
Op donderdag 20 december 2001 20:49 schreef Merely het volgende:
Kom op zeg.. POLICY is ook om als modje op één lijn zitten met elkaar. En niet andermans slotje ongedaan maken, zonder dat modje zelf een kans te geven om hem zelf van het slot af te gooien. Niet netjes IMHO.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als je zo overtuigd was over je gelijk, dan had je gewoon in LA een topic moeten beginnen, of een mailtje te sturen naar de desbetreffende mod (of heb je dat ook al gedaanOp donderdag 20 december 2001 20:58 schreef Merely het volgende:
[..]
Dat blijkt! Een Radeon 8500 Retail is nog moeilijker te vinden dan dat spelletje! Dus:
[..]
en
[..]
Gaat dus niet op!
En een topic over een moeilijk verkrijgbare Radeon ligt IMHO niet zo gevoelig m.b.t. warez als dat spelletje! En zeker als je kijkt naar de eerdere topic's van de user.
Dus..
Want modjes zijn ook maar mensen, maken soms ook fouten, maar kunnen heus wel tegen opbouwende kritiek (nahja, ik spreek nu ff voor mezelf
Als jij met een goed onderbouwd verhaal komt, en goede argumenten aandraagt, is een mod best bereid om op zn beslissing terug te komen, of in ieder geval wat bij te stellen. (ik tenminste wel
Buzzman gaat hier heus geen trauma van oplopen hoor
Maar ik vind wel dat er met een strakkere lijn gemod moet worden. Meer éénheid.
Dat Buzzman dat niet wist is logisch, en dat hij er dus een warezrequest in zag was ook logisch en dat hij het topic daarom dus dicht deed is een gevolg daar van.
Maar dit is mijn visie.. gelukkig verschillen de meningen van persoon tot persoon. Uiteindelijk gaat het erom hoe jullie er tegenaan kijken en onderling, da's het belangrijkste.
Had gekuntOp donderdag 20 december 2001 21:16 schreef Merely het volgende:
Maar Icestorm had toch aan Buzzman kunnen vragen of hij het draadje weer open kan gooien? Ik vind dit een beetje raar overkomen. Niet echt lekker imho.
Was misschien zelfs wel netter geweest maar ja. Ik denk dat dit ook kan.
Wat maakt het uit? Als iemand het miste, had hij hetzelfde gedaan als ik, nl een topic geopend in LA. Nu is hij weer open. IMHO maakt het geen donder uit hoe het is verlopen, als het maar gebeurt(of niet, als niemand het mistOp donderdag 20 december 2001 21:16 schreef Merely het volgende:
Maar Icestorm had toch aan Buzzman kunnen vragen of hij het draadje weer open kan gooien? Ik vind dit een beetje raar overkomen. Niet echt lekker imho.
Maar dit is mijn visie.. gelukkig verschillen de meningen van persoon tot persoon. Uiteindelijk gaat het erom hoe jullie er tegenaan kijken en onderling, da's het belangrijkste.
Damn, nu ik zo teruglees, ziet ik pas wat een vage zin dat was zeg
Het spel ligt nergens in de winkel! Hij is alleen te koop via http://www.introversion.co.uk/uplink/orderonline_euro.html
Dus verdere discussie over waar te koop is overbodig. Online kopen dus. Misschien iemand met een creditkaart die zich geroepen voelt om een inkoopactie te houden?
Modden is niet een strakke lijn, maar er komt een beetje inzicht en discussie bij kijken (dat hebben we al 10.000 keer gezegd). We proberen op grote lijn gelijk te handelen, maar per subforum kan er soms weleens iets verschil zijn ja.
En verder is een radeon gewoon op te sporen door de mensne die in de pricewatch staan te bellen, dat gaat hier volgens mij niet echt op.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()