Losse Toetsen?

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Hoi die kleine van me (4 jaar) heeft een kleurprogramma op de comp maar nu heeft hij dat wel erg letterlijk opgenomen en heeft met een stift mijn toetsenbord onder zitten tekenen :? (mja) nu krijg ik het er niet af en is mijn vraag is het mogelijk om alleen nieuwe toetsen te kopen?

Groeten.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
'k weet niet wat voor ramplank je hebt, maar losse toetsen kopen? Dan moet het wel een zeer duur toetsenbord zijn geweest :P

'k zou voor 40 piek gewoon een Goed keybord nieuw kopen :)
(cherry ofzo, lekker degelijk :) )

Verwijderd

kun je niet proberen om de toetsen schoon te maken ... of waren de stiften niet op waterbasis?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 19:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Koop voor de kleine een los toetsenbord op de dump voor 10 piek ofzo. Kleine blij, jij blij.

Losse toetsen zijn iig duurder dan een nieuwe (tenzij je een hele dure draadloze logitech hebt). Koop voor jezelf ook een nieuwe (eentje op USB misschien, die je snel buiten kinderbereik kunt zetten? Draadloos eventueel)

edit:

Aiaiaia, ik las te laat. Draadloos. Duur. Lullig. Bel logitech. Die kunnen er vast wel de humor van inzien.

Zoek een defect logitech keyboard anders, en zet de keys over.

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Nee ze waren niet op waterbasis hij had ze uit de kast gehaald het zijn van die dikke stiften en ik krijg het er dus niet vanaf.
Het is een draadloze van logitech en ja die zijn geen 4 tientjes hè.

Verwijderd

Misschien helpt een beetje terpentine

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
hehehe, sorry hoor maar tis ook wel grappig :)
Je zou logitech eens kunnen bellen, misschien willen ze wel wat toetsen opsturen. Ze hebben mij ook eens een coverter ding gestuurd, deden ze totaal niet moeilijk over.

You're so fucking special. I wish I was special.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:47
Op donderdag 20 december 2001 20:35 schreef GeneralCarville het volgende:
Misschien helpt een beetje terpentine
Dan weet je tenminste zeker dat je je toetsenbord kunt weg gooien

wasbezine of alcohol gaat prima

Repareren doe je zo.

Pagina: 1