6 kanaal dvd geluid met 2 geluidskaarten

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
Ik heb een aureal vortex 2 4 speaker geluidskaart en een onboard geluidschippie, kan ik deze niet samen gebruiken als 6 kanaalsgeluidskaart in combinatie met een of andere tool?

Verwijderd

Leuk bedacht, maar het lijkt me zeer stug dat je dat aan het werk krijgt :)

5.1 is toch echt iets meer dan 5 boxen en een sub alleen :) Het moet ook nog eens aangestuurd worden, en ik zou niet weten hoe dat zou moeten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, je hebt het in je oorspronkelijke topic waarschijnlijk ontdekt dat de Live het ook sort-of softwarematig doet, toch kan dit niet...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• arjandijk162
ik las iets van een kerel die had 2xwinamp via 2 geluidkaarten lopen, dan zou het theretisch toch mogelijk moeten zijn dat als de computer 6 kanalen heeft gecodeerd, dat hij dan 4 naar de ene geluidskaart stuur en 2 naar de andere? Ik kan zelf niet programeren, maar als er geen tool voor bestaat zou deze toch zelf te schrijen moeten zijn als je logisch nadenkt...

• arjandijk162
dus er is geen tool voor?

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
ik heb ooit iemand op het web gezien die van 2 stereo geluidskaarten een FPS had gemaakt en daat een speciaale driver voor had geschreven maar dan moest hij nog in alle audio bestanden de verschilende streems naar de goeie kaart stuuren

* MokerHamer heeft geen idee meer waar hij dat gezien heeft :( ???

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

Pagina: 1