Goedeavond mensen ik zoek enkele ervaren php-programmeurs, mensen die kennis hebben van php en phpBB... Samen met hen zou ik graag willen mijn forum willen uitbouwen. Nogmaals dit is geen jobaanbieding ofzo, gewoon iets voor de leute, het gaat hem om diensten en natuurlijk is het voor niets dat je het doet, een werkje als mod, smod of admin zit er wel dik in voor je, dus heb je tijd, ken je php en phpBB en heb je zin, contacteer mij dan zo spoeidg mogelijk op admin@thagroov.be of op icq : 126771431 of op msn : msn@thagroov.be of op msn2 : A_YO_A@hotmail.com
Nogmaals dit is geen jobadvertenite, dus, graag niet een verwijzing van dit is geen jobbureau... Het gaat hem om vriendendienstjes... We hebben al een team van 3-4 mensen, maar we zouden graag nog enkelen meer hebben, omdat we de tijd zo vlug mogelijk willen bewerken, en de functies zo optimaal mogelijk te houden! Voor meer info, contacteer me... Greetz Groov
Nogmaals dit is geen jobadvertenite, dus, graag niet een verwijzing van dit is geen jobbureau... Het gaat hem om vriendendienstjes... We hebben al een team van 3-4 mensen, maar we zouden graag nog enkelen meer hebben, omdat we de tijd zo vlug mogelijk willen bewerken, en de functies zo optimaal mogelijk te houden! Voor meer info, contacteer me... Greetz Groov