Toon posts:

[Php] - [PhpBB] Moeilijkheden ...

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond mensen ik zoek enkele ervaren php-programmeurs, mensen die kennis hebben van php en phpBB... Samen met hen zou ik graag willen mijn forum willen uitbouwen. Nogmaals dit is geen jobaanbieding ofzo, gewoon iets voor de leute, het gaat hem om diensten en natuurlijk is het voor niets dat je het doet, een werkje als mod, smod of admin zit er wel dik in voor je, dus heb je tijd, ken je php en phpBB en heb je zin, contacteer mij dan zo spoeidg mogelijk op admin@thagroov.be of op icq : 126771431 of op msn : msn@thagroov.be of op msn2 : A_YO_A@hotmail.com
Nogmaals dit is geen jobadvertenite, dus, graag niet een verwijzing van dit is geen jobbureau... Het gaat hem om vriendendienstjes... We hebben al een team van 3-4 mensen, maar we zouden graag nog enkelen meer hebben, omdat we de tijd zo vlug mogelijk willen bewerken, en de functies zo optimaal mogelijk te houden! Voor meer info, contacteer me... Greetz Groov

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 20:09 schreef ThaGroov het volgende:
... jobaanbieding ofzo ... een werkje als mod, smod of admin zit er wel dik in voor je
Begrijp ik dit goed? Als je jouw team joint (voor nix) dan krijg je er nog meer extra werk bij als een mod ? :r

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

is niet de bedoeling dat je dat op deze manier programmeurs te krijgen.

als je mensen een baan aan wilt bieden ga je maar naar monsterboard.nl ofzo

Zelfs niet voor vriendendienstjes, trouwens... Hoe kan je die van onbekenden vragen?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

dit is WEL een jobrequest. daaaaag.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

ThaGroove: je hebt er een OW bij. Check je mail.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.