Toon posts:

Golden Sun/Breath of fire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de GBA dus...

Welke is beter? Iemand enige ervaring?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Golden sun, is dat al uit :? ik geloof dat ik ergens Breath of Fire heb zien staan ( ben wel benieuwd welke beter is ;) )

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

zijn beide goed :)
maar aangezien Golden Sun hier nog niet uit is, zou ik zeggen:
Koop Breath of Fire, en als die hebt uigespeeld koop je Golden Sun :P

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Er is geen 1 beter ofzo. Het is maar net wat je leuker vind. Golden sun ziet er VEEL beter uit en heeft beter geluid enz. Het verhaal is ook super goed alleen naar mijn weten een beetje kort. Breath of fire ziet er gewoon slecht uit voor een gba. Het is ook een poort van een snes versie. Voordeel is dat BoF door square gemaakt is en dat beloofd een zeer goede verhaallijn. (ik heb BoF nog niet dus kan daar nog niet over oordelen).

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Probeer em eerst op een emulator zou ik zeggen en kies dan, sinds ik Golden Sun heb gespeeld op boycott advanced, overweeg ik et om een GBA'tje te kopen.. :P

Signature?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 20 december 2001 22:02 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Probeer em eerst op een emulator zou ik zeggen en kies dan, sinds ik Golden Sun heb gespeeld op boycott advanced, overweeg ik et om een GBA'tje te kopen.. :P
beetje illegaal

• BlackMage
Op donderdag 20 december 2001 22:02 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Golden sun is op de GBA veel mooier als op de emulator. Alles is veel scherper en vooral de battle's lijken niet meer blokkerig. Dus echt een reden om een gba te kopen als je die nog niet hebt

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op donderdag 20 december 2001 22:33 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Golden sun is op de GBA veel mooier als op de emulator. Alles is veel scherper en vooral de battle's lijken niet meer blokkerig. Dus echt een reden om een gba te kopen als je die nog niet hebt.
Dat komt omdat dat schermpje zo fuckin' klein is kerel.

B-)

" Play the violent strings of my symphony "

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 20 december 2001 22:03 schreef Soccubus het volgende:

[..]

beetje illegaal
Mag wel zo zijn, maar als ik nooit op die emulator had gespeeld, had ik et nooit overwogen, laat staan aan gedacht om er ooit een aan te schaffen...

En nu dus wel... Zo zie je maar weer... *D

Signature?

Verwijderd

Breath of Fire 3 heb ek op de PS gehad , en idd Square maakt gewoon rulende RPG's

• BlackMage
Op donderdag 20 december 2001 23:41 schreef real_raichu70 het volgende:
Breath of Fire 3 heb ek op de PS gehad , en idd Square maakt gewoon rulende RPG's
Volgens mij is alleen BoF 1 Door square gemaakt....

Verwijderd

dunno , maar na alle FF games gespeeld te hebben heb ik me wel een oordeel over Square RPG's gemaakt . Parasite Eve rulede ook gewoon , en Capcom maakt ook fantastische games

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Breath of fire is het standaard "koop wapens/armor/items, train, leer spreuken" RPG spel, waarin je als extra in een draak kan veranderen. Golden Sun is het zelfde (zonder de draak :+ ) maar met een soort geesten die je karakter sterker maken, andere spreuken geeft, je class verandert, je stats verandert, die je kan mixen met andere geesten van hetzelfde of een ander type, waarmee je dus een groot aantal dingen kan aanpassen. Je hoeft ze niet eens zo te gebruiken, je kan ze ook als kanonskogels als het ware gebruiken (leuke summon spreuken). Veel vrijheid in verhaal heb je in beiden niet, op dat punt zijn ze hetzelfde. Met Golden Sun kan je dus veel meer, het ziet er mooier uit, naar mijn mening zijn de battles beter doordacht (steeds met z'n allen maar 1 mannetje aanvallen werkt niet goed, je kan beter nadenken :P ) en er zit een soort 3d effect in verwerkt. Duidelijk genoeg? :+
Golden Sun is een soort Secret of Mana meets Final Fantasy :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de info. Ik had al de indruk dat Golden Sun beter zou worden, omdat BOF gewoon een kopie is van het origineel en Golden sun een compleet nieuw spel is.
Daarbij zijn Secret of Mana en Final Fantasy mijn favo. RPG's.... :)
Pagina: 1