censuur op GoT

Pagina: 1
Acties:

• milouny
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10-2024
Een week ofzo geleden heb ik op het forum "Operating systems" een post gezet of iemand mij dos 5.0 kon mailen. Maar toen ik een dag later keek was de hele topic weg. Hmm... Raar. dus ik opnieuw proberen... weer weg. Zo ging dat ook met een posting over gratis bellen via internet.
Doe ik iets fout? Weet dat je eigenlijk geen software mag uitwisselen, maar wordt dos 5.0 dan nog als warez gezien? en is het dan weggehaald door admin of is het om een andere reden weg?

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Meestal worden warez-requests gewoon geclosed met een opmerking erbij in de trant van "geen illegale shit hier"

[this message has been edited by .. etc]

Misschien weet RickJansen het?

DIT IS MIJN WEBSITE

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Rick post meestal dingen als
Naja sluit ik em nu maar, met een vriendelijk verwijzing naar de FAQ & Policy van T.net en GoT voor snobba.
Hmz, ik lijk wel een groupie van Rick. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Wat mot je nou weer met DOS 5 dan.
Nja om problemen te vermijden halen ze alles wat ook maar illegaal ruikt hier weg. Daarin kun je met slechts één maat meten en geen uitzonderingen maken voor randgevalletjes...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Niet om je zo nodig onderuit te halen, maar er was vorige week ook nog een kewle thread over classic games. Ik weet niet of jij die hebt meegemaakt ofzo.... (misschien dat je onder een steen zat :))

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:08

GaMeOvEr

Is een hork.

Warez zijn natuurlijk warez...

Of het nu 5 ( of meer ?) jaar oud is of niet, het blijven Warez...

Alles wat naar warez riekt, kan door bijvoorbeeld door de BSA gebruikt worden om een Site dicht te gooien, en dat willen we allemaal niet.

Dat soort meuk kun je dus hat handigst via Email of zo afhandelen.

Aannames zijn fataal.

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 14:07
Dan ga je toch naar het warez forum van [geen illegale links hier knul] Have fun,

Ik geef je overigens weinig kans dos 5 erg oud, prehistorisch, maar ja als je het nodig hebt moet je wat.

May the Force be with You instead of Bill

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

...had niet goed gelezen... laat maar ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Of het nu 5 ( of meer ?) jaar oud is of niet, het blijven Warez...
Hmz, zit hier geen verjarings-termijn van 12 jaar op ofzo? (Net als bij 'echte' misdaad ;))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1