Vast in red faction (bij sub marine)

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik ben in die level waar je op een gegeven momment 5 systemen moet saboteren en vervolgens naar de submarine moet gaan, maar als ik dan bij die sub ben kom ik niet verder :(

Ik heb die wachter gekilled en heb geprobeerd de controlroom in te komen, maar die deur wil niet open en ik heb ook geen c4 of rakketen meer :(

Als ik zelf in het water duik kom ik makkelijk voorbij die sub die rakketen op me afvuurt, maar als ik dan de gang inga zit daar nog een of ander iets wat energie pulshen op me afstuurt en dat ding kiled mij dus elke keer :'(

Hoe kom ik dat stuk voorbij :?

Verwijderd

Hmmz dat ding dat kill ik altijd gewoon met pistooltje?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

ik klom tegen een van de pilaren op waar de sub aanhangt. Dan kom je bij de sub die nog in de takels hangt en die donderd dan naar beneden. waarna je ermee weg kan varen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

je moet ergens een takel afschieten ofzow dat die sub in het water donderd

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 11:04
je moet toch gewoon een knopje omhalen, zodat die sub naar beneden komt?

zo heb ik het geloof ik gedaan (al weer veel te lang geleden :))

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 15:52

Metzie

Nyaano !

super dumb dat je je C4 al opgebruikt heb. Normaal moet je de muur uit dat gebouwtje blazen, dan kan je zonder probs naar binnen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Bezulba

Formerly known as Eendje

eerste x dat ik daar kwam liep ik gewoon gelijk tegen die metalenpalen op en dan kan je daarboven op een knopje drukken :)

khad niet eens door dat er een huisje was waar dat ook kon ;) (had wel c4 nog ;)

blup

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Je moet naar de sub klimmen (via de ijzeren palen) Als je bij de sub bent zie ja aan de "grijper" waaraan de sub hangt een knop zitten...rara waar zou die voor zijn :P
De rest wijst zich vanzelf

Si vis pacem, para bellum

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik heb ook da huisie kapoet ge-c4-t ,maar kon ook op zo'n pilaaar klimmen,wist niet da ik een knop was

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:19

Fuelke

Forza Ferrari

Ja, soms geeft hij de knop niet meteen aan als je bovenop die sub staat. Moet je ff rond die takel gaan

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1