Lijkt me wel wenselijk het internet forum bestaat nu (bijna) alleen nog maar uit dat soort topics, mensen gaan al in sg posten (bv http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004747.html ) omdat een topic over iets anders als paid2surf niet meer aan bod komt. Het wordt zo wel erg onoverzichtelijk.
Ik heb dat draadje naar Internet gekegeld; er was toch een algemene draad voor die geld-gevallen?
Ja er zijn apparte draadjes voor elk paid2surf bedrijf, gevolg:
1. gigantisch lange topics waarin iedereen verschillende vragen stelt en (bijna) niemand ooit antwoord krijgt)
2. Het internet forum bestaat bijna alleen nog maar uit die onhandige lange topics en vragen over andere onderwerpen komen niet meer aan bod
1. gigantisch lange topics waarin iedereen verschillende vragen stelt en (bijna) niemand ooit antwoord krijgt)
2. Het internet forum bestaat bijna alleen nog maar uit die onhandige lange topics en vragen over andere onderwerpen komen niet meer aan bod
jammer dat dat internet forum zo verloedert sinds al die "stel hier je.... vragen" er steeds zijn.. (no offense admins)
je kunt beter een apart forum oprichten wat Matrix al aangaf, of je hernoemd het internet forum naar die "get paid to surf", maar dat lijkt me erg zonde
je kunt beter een apart forum oprichten wat Matrix al aangaf, of je hernoemd het internet forum naar die "get paid to surf", maar dat lijkt me erg zonde
Elect a clown, expect a circus.
Het ID van die 'post hier je..' kwam van mij maar het werkt voor geen meter zie ik al,sinds een tijdje zie ik threads met meer dan 80 replies en dan komt er weer een nieuwe 'de vorige werd wel een beetje lang...'
Ik ben dus vóór een appart forum want dit gaat niet langer zo. Het nadeel is dan wel dat je er weer een forum erbij hebt wat je moet laten modderen door iemand.....
Ik ben dus vóór een appart forum want dit gaat niet langer zo. Het nadeel is dan wel dat je er weer een forum erbij hebt wat je moet laten modderen door iemand.....
Ik ben toch malle pietje niet!
Naar mijn mening zijn er een paar oplossingen voor het probleem:
1. maak een paid2surf forum - zo kun je wel forums blijven maken voor elk onderwerp.
2. laat de verschillende paid2surf vragen weer gewoon stellen in het internet forum zonder lange draadjes - het internet forum wordt nog onoverzichtelijker dan nu met de lange draadjes, maar iedereen krijgt wel kans om zijn/haar vraag te stellen.
3. laat de situatie zoals die nu is
er zijn vast ook nog andere oplossingen maar de situatie zoals die nu is vind ik niet echt fantastisch om het maar eens heel licht uit te drukken. De admins moeten maar beslissen wat de minst slechte keuze is.....
1. maak een paid2surf forum - zo kun je wel forums blijven maken voor elk onderwerp.
2. laat de verschillende paid2surf vragen weer gewoon stellen in het internet forum zonder lange draadjes - het internet forum wordt nog onoverzichtelijker dan nu met de lange draadjes, maar iedereen krijgt wel kans om zijn/haar vraag te stellen.
3. laat de situatie zoals die nu is
er zijn vast ook nog andere oplossingen maar de situatie zoals die nu is vind ik niet echt fantastisch om het maar eens heel licht uit te drukken. De admins moeten maar beslissen wat de minst slechte keuze is.....
alleen voor onderwerpen die het meest nodig zijn... en dat is een paid2surf forum. Er is wel een audio/video forum en volgens mij hebben daar helemaal niet veel mensen om gevraagd..zo kun je wel forums blijven maken voor elk onderwerp
http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000868.htmlEr is wel een audio/video forum en volgens mij hebben daar helemaal niet veel mensen om gevraagd..
Verwijderd
Er zijn veel meer paid2surf vragen dan audio/video.
Ik stem voor een apart forum.
Alleen worden het er dan wel veel... Ach dan halen we het onzin forum toch weg?
Ik stem voor een apart forum.
Alleen worden het er dan wel veel... Ach dan halen we het onzin forum toch weg?
Ik wil me er niet mee bemoeien (wederom), maar ik wilde wel dit vragen:
Als we het PHP-forum krijgen binnenkort mag er dan aub een apart stukje voor get-paid-2-surf?
Dank
/me out
Als we het PHP-forum krijgen binnenkort mag er dan aub een apart stukje voor get-paid-2-surf?
Dank
/me out
Bericht hierboven
Pagina: 1