Toon posts:

IRRITANTE F*CKIN' #$@)(& WARES REQS!! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004742.html

Ik hoop dat mijn reply duidelijk maakt hoe ik erover denk, en dat jullie _veel_ strakker op gaan treden tegen dit soort kneusjes! :( :( :(

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dat iemand een request plaatst omdat hij niet op de hoogte is van de gedrags-regels is tot daar aan toe, maar het plaatsten terwijl je wel op de hoogte bent, en dan ook nog met zo'n doorzichtig verhaaltje is best triest. Een waarschuwing lijkt me hiet zeker op zn plaats (zelfs een tijdelijke ban lijkt me niet overdreven, een waarschuwing is niet echt nodig omdat hij al op de hoogte was van de regels)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Onwijze kneus!!!

Jesus blijf je nou gestapotje spelen??? :(

Ik geef toe dat de betreffende thread best op het randje balanceerd, maar ik krijg een beetje braakneigingen van jouw aangifte-drang, Razor_Blade... Dit is nml niet de eerste keer dat jij als een soort 'rechterhand' fungeert van de admins. Wil je ook zo graag admin worden? Of ambieer je een carriere als politieman ofzo?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik krijg een beetje braakneigingen van jouw aangifte-drang, Razor_Blade...
Ik krijg :r-neigingen als er van die mannetjes rondlopen die constant lopen te zeiken over mensen die volkomen terecht bij de Admins melden dat er voor de zoveelste keer een wrz-request staat. Je hoeft geen reply te geven op deze posting als je niets zinnigs toe te voegen hebt! :( :( :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Hans
  • Niet online
shaaa, like, whatever!!!!!!
Talk to the hand cause the ear aint listening!

Ik zeg toch ook dat het niet alleen om deze betreffende keer gaat, maar het is al vaker gebeurt, en ik ben van mening dat de admins hun werk ook wel kunnen doen zonder dit soort wack ass 'ooooohhh er is iemand stout geweest' topics...

• pven
  • Niet online
Dit forum dient toch o.a. om dit soort dingen te melden bij de Admins, zodat zij hun werk nog beter kunnen doen?

Update n.a.v. Kaj's reactie: Razor had het idd wel wat netter mogen melden, maar dat mag van Hans zijn reactie ook worden gezegd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Omdat die thread op het randje was, heb ik hem dichtgegooid, maar ik vind wel dat Razor een beetje in moet dammen.
ff een korte melding is genoeg.
Kaj.

• Ritchie
  • Laatst online: 17:01
Als je nou gewoon die dingen meteen closed met een linkie naar de faq.
En verder niet op reageren...hoe verlijdelijk het ook is..

- NAC Breda -

Verwijderd

Hans: je zit nu wel te zeuren maar volgens mij hebben die adjes het druk genoeg. Waarom zouden zij ze niet gewoon even helpen?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hehe..wat een fantastisch leven hebben we. Ik weet ook perfect hoe de wereld rond draait en menig mens leeft naar mijn standaarden. Of niet ?

• Hans
  • Niet online
Diddel: omdat jullie allemaal denken wel even goed te doen ofzo. Ik zie het als een soort 'wit voetje halen'. Maja, lammahange. Heb hier al weer voldoende woorden aan vuilgemaakt, en ik heb wel wat beters te doen...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wat Razor-Blade doet kan ik wel waarderen, omdat we nu eenmaal niet 24/7 op illegale meuk kunnen letten.

De manier waarop is alleen nogal overdreven :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou goed... ik zal een beetje indammen, maar ik werd er ff helemaal scheitziek van.

Toch blijf ik dat soort dingen lekker hier posten. En dat is _niet_ om een wit voetje te halen.

• Hans
  • Niet online
Ga zo door, jongen!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

niet om een wit voetje te halen...
waarom dan wel?
omdat je echt zwaar tegen warez bent?
sjah right :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

omdat je echt zwaar tegen warez bent?
Warez zijn illegaal en GoT kan problemen krijgen als er links naar warez staan.
Mensen die de mods helpen door ze naar topics met warez te wijzen, helpen alleenmaar de site legaal te houden.

Dus loop niet zo te zeuren. De regels zijn geen warez!!!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Lekker, Hans, iemand gelijk maar uitmaken voor Gestapo, das lekker fris zeker, ga vooral zo door... :r
Ik zal niet zeggen dat de reactie van Scheermes zuiver is, maar die van jou is dat al helemaal niet...

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Idd, regels zijn geen warez, en Closen is voor mij dus niet genoeg.

De regels stammen al uit den beginne van tweakers, DUS helder dat het niet gebeurt.

Exit thread.

(m.a.w. hij is richting het lucht ledige, /dev/null, erased, shredded en deleted.)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik ga me er ook even me bemoeien (oh nee hè!)

Razor_Blade: wees geen klikspaan, be cool en zeik die gast in het desbetreffende topic zelf af. That's the American wau of dealing with trash like that.

Hans: Go Hans!

Die warez kneus: Man wat zijn die gasten zielig. Mijn PC staat vol warez maar ik vraag er hier NOOIT om, ik vind alles zelf. Ben ik nou geniaal, of zijn die gasten zo dom? Jezus hee.

Ego dixi, CP.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

That's the American wau of dealing with trash like that.
En?... wat hebben amerikanen hier mee te maken?

• Captain Pervert
Eigen rechter spelen... nja al doen alleen de rednecks dat...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Captain Pervert:

Hij mag niet klikken? hij moet hem maar standrechtelijk in de thread uitkafferen?

Mag ik jou ff wat vragen? Hoe lang loop je hier al? en hoe hoog is je IQ? Enig idee waarom we dat hier NOU ABSOLUUT niet willen hebben dat dat gebeurt?

door dergelijk bot gedrag wordt de sfeer hier behoorlijk verziekt. dit soort uitkafferen verloopt tot flame wars, mensen hebben het niet naar hun zin en de sfeer gaat naar de klote.

Bovendien is het gewoon een duidelijke spelregel hier dat het niet gebeurt. Wij hebben die regel opgezet, dus wij (de admins) zijn ook degenen die beoordelen wat wel kan en wat niet. Daar ga jij dus verder niet over.

Als jij wat van me jat ga ik toch ook naar de politie voor aangifte inplaast van dat ik jou je kop in beuk? Ik ben dat ophisterige gedrag van je redelijk beu.

Dit is dus wat mij betreft een laatste waarschuwing. :(

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gaat het hier nou om de manier hoe het verteld wordt of wat er verteld wordt ? ( of wie het verteld ? )

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
ik word ook wel een beetje ziek van Razor nu.. loopt altijd maar op alles en iedereen te zieken...

echt diep triest :(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

nee...jij bent lekker constructief bezig...
als je nou niks hebt te melden hou het dan bij lezen....

• Captain Pervert
Firefox heeft me duidelijk op de korrel. Nou jongen, ten eerste moet je weten dat ik niet alles letterlijk meen.

Ik denk dat ik alles wat ga relativeren. Ten eerste ligt de laatste verantwordelijkheid voor de inhoud van dit forum bij de Admins. Omdat zij niet overal tegelijk kunnen zijn, worden zij bijgestaan door hielenlikkers/klikspanen en dergelijke. Ik bedoel hier niet Razor specifiek mee, want ik heb het hem zelf niet vaker zien doen, dus kan ik daar niet over oordelen. Mijn standpunt is toch, en velen denken er net zo over, dat het kontkruiperij is, en dat men het beste de kneus zelf op zijn illegale posting kan berispen. Het hoeft daarbij, dus niet zoals mijn 'American Way' doet vermoeden, niet uit te lopen op een grote scheldpartij.

Ik had het over afzeiken: "Hee sukkel, heb je de regels niet goed gelezen? Dat mag hier niet!"

Jij komt met uitkafferen: "Godverdoomme vieze kloteturk, ken je nietleze? Heb je eigelek wel oge in je hasses? rijg de tering en zout op met je kut warez oetlul.."

Dat is wel even iets anders. Als je mijn post goed leest staat er wat ik bedoel: de delinquent zelf berispen en daarmee teven de admins (jij dus) werk besparen. Een questie van lezen, mijn jongen. Al geef ik toe dat ik het wat duidelijker had kunnen formuleren, maar dat jij er dan meteen zo op inbeukt slaat ook nergens op.

• Captain Pervert
Ph jah, ik heb vandaag een gymnasiumdiploma gekregen dus met mijn IQ is nix mis...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

vandaag pas? Ik anderhalve week geleden al :).

Ik denk dat Firefox nog de meest wijze woorden heeft gesproken. Kom op luitjes, even op de bal spelen, niet op de man. Als je het niet eens bent met het feit dat iemand warez reqs ff meldt, zeg DAAR dan iets over, en begin NIET over Razor_Blade te zeiken. Dat slaat nergens op. Ik vind het ook lomp dat iemand hier over warez gaat huilen. Heel internet staat er vol mee, het ligt voor het oprapen. Ga dan NIET hier lopen huilen. En als NIEMAND er iets over zegt kan het best lagn duren totdat een admin het toevallig tegenkomt.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Ok er zijn dus mensen die zich geroepen voelen om misbruik van de regels te melden en mensen die er niet over kunnen dat dit gebeurt. (ze willen het niet lezen)

Misschien een idee om een klein formpje of id te maken waar de "misbruik-melders" de admins op misbruik attent kunnen maken zonder dat er een topic over verschijnt en dus de mensen die zich er aan ergeren nooit te weten zullen komen dat er op gewezen is?

Scheelt een hoop gezeur lijkt me.

• Captain Pervert
Hmmm eigenlijk is DIT forum daar (o.a.) voor bedoeld, maar het gekke is dat dat toch door anti-Gestapo's gelezen wordt... En wedden dat dat op zo'n speciaal Gestapo forum nog gebeurt?

Eerlijk gezegd heb ik, toen ik mij aanmeldde, totaal geen enkele blik geworpen op de hele uh.. hoe heet zoiets... nja dat ding waarin staat (denk ik, dus, aangezien ik het niet gelezen heb) dat je geen quetsende en/of racistische uitlatingen mag doen enz.enz. en ook dat je hier geen illegale sjit mag posten. Gebruiksovereenkomst, disclaimer, whatever.

En ik denk dat degenen die het wèl aand8ig bestudeerd hebben, hier op 1 hand te tellen zijn. Het moet DUIDELIJKER denk ik.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Iig dan op te vragen via een link..

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoe duidelijk wil je het hebben?
Dat het met knalgele letters op een zwarte achtergrond, knipperend en wel op je afkomt? Met 72punts letter?
Ik weet dat er niet zo gek veel staat, maar iedereen die een beetje verder kijkt dan zijn/haar neus lang is, begrijpt dat sommige dingen niet kunnen. Klaar.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Mensen, niet lullen...regels zijn regels. punt.
Als je een board wilt hebben waar je je warez requests kwijt wil dan hoef je mij NIET te mailen want dat zoek je zelf maar.
En de link post ik hier NIET want dat is TEGEN de regels, zoals iedereen dat HOORT te weten. Maar er wordt erg weinig gelezen aan regels op internet.
Dit is gewoon een relaxed tweak en vaak ook non-tweak forum.
Internet is zo fokkin groot, waarom dan op dit ene boardje tegen de regels in dingen posten, terwijl er honderden, dan wel duizenden boards zijn waar dit wel kan?!
/me has spoken ;)

Verwijderd

Kaj en co. Er is nog een warezreq >>>> http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/001342.html

Erg brutaal en vulgair. :(
Waarschuwing is misschien wel gepast?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik had hem al gezien, en hij is al weg. Captain Pervert wees ons er ook al op :)
Pagina: 1