Toon posts:

ASUS AV7e + Duron 950 + PIEP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
net een nieuwe ASUS AV7e plank gekocht met daarop een Duron 950 proc. Netjes 512 mb 133 geheugen erbij geprikt en na win2k installatie loopt ie prima. Maar dan.

Wanneer ik een speelfilm draai of een game speel gaat het mis. Ik hoor een enkele piep en de boel draait in de soep.
Alle recente drivers zitten erop en het ligt ook niet aan het geheugen; dat kon ik nog testen op een tweede pc. Maar waar aan wel... iemand enig idee??

ASUS a7Ve, Duron 950, 512mb 133, IBM deskstar 40gb, Matrox G450, SB live 5.1, Realtek RTL8139/810X NIC, Winbond W89C940

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat geeft de temperatuurmeter aan? Denk dat je processor te heet wordt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
temperatuur loopt nu stabiel. CPU temp is 33 gr. en Mobo temp is 30.

Heb in het begin 1 keer meegemaakt dat proc naar 79 gr opliep en toen draaide cpu fan niet mee. Is toen wel netjes uitgegaan.. zou het daar aan kunnen liggen??

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op donderdag 20 december 2001 18:32 schreef stARco het volgende:
CPU temp is 33 gr. en Mobo temp is 30
Wat een rare verhouding... Ik neem aan dat je nog gewoon luchtkoeling hebt? IMHO klopt die 33 graden niet helemaal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
eh (IMHO??)..

ik heb een dubbele koeling op mijn voeding van 350w en ik heb een coolermaster EP5-6I11..
Heb zelf geen verstand van die verhouding .
Ook wanneer ik zware applicaties draai dan blijven deze temperaturen gelijk en de verhouding ook. Alleen loopt ie wel elke keer vast... nog meer suggesties ??

*D thanks

Verwijderd

Euh.. dat is geen dubbele koeling.
Pagina: 1