verloren data terughalen

Pagina: 1
Acties:

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Dit zal waarschijnlijk godsonmogelijk zijn, maar vooruit..

Ik heb een laptop waar windows me opstond. Daar stonden heel veel doc files op die zijn gedelete. (gewoon op de normale manier via recycle bin etc...)

Bestandssysteem was fat32

Nu is de laptop geformat op ntfs met winxp erop.

Bestaat er een mogelijkheid op de verwijderde doc files toch nog terug te halen?

(ik gok van niet, aangezien mbr anders is, er geen fat index meer is etc, maar je weet nooit)

Dus zijn er die hard tweakers die mij kunnen helpen.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

dit is volgens mij inderdaad extreme-sports. sorry als je dacht dat iemand een oplosssing had.

Verwijderd

Alles is weg.

• megamuch
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 22:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Alles is weg.
dat gokte ik ook al ja.

maarja wie weet.. misschien moet ik bill wel ff schrijven, misschien dat hij via een windows backdoor nog wel wat kan vinden :P

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Daacuso
  • Laatst online: 21-02 01:13
Nou, ik heb enige tijd geleden een format uitgevoerd en toen opnieuw windows erop gezet. Was alleen vergeten mijn mail te saven. Alles weg. Heb toen wat topics doorgelezen en kwam zo bij easy recovery. En wat denk je, alles werd gevonden. Ik kwam zelfs dingen tegen die ik al een hele tijd geleden een keer gedelete had. Btw Partition magic lost and found zou dit ook moeten kunnen. Ik zal trouwens even kijken of ik E.R. nog heb.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Daacuso
  • Laatst online: 21-02 01:13
Beetje te snel gereageerd. Ik zag nu net dat je van fat 32 naar ntfs bent gegaan. Ik weet niet of het dan nog te redden is, maar het is het proberen waard. Als het ergens mee moet lukken is het met deze programma's.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1