Toon posts:

Uiterlijk T.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd word de layout van T.net steeds rommeliger. Ik weet dat Femme het druk heeft, maar het ziet er niet zo cool uit.

Op de de Frontpage staat rechtstboven een vuurwerk ad, en op de andere pagina's linksonder, en nog meer van dat soort dingen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Er wordt geloof ik gewerkt aan een compleet nieuwe layout.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Er komen nogal veel nieuwe features bij dus het wordt een beetje een gepiel om ze allemaal mooi weg te werken. Naar mijn weten wordt er op dit moment niet (meer) echt gewerkt aan een nieuwe layout maar die zal er echt wel komen ter zijner tijd. Die wordt dan uiteraard zo in elkaar geflanst dat al die nieuwe onderdelen er netjes in passen :).

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

ik zie ook steeds meer reclame, op zich niet erg, maar hij vern****t de lay-out

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De laatste tijd word de layout van T.net steeds rommeliger. Ik weet dat Femme het druk heeft, maar het ziet er niet zo cool uit.
Ik vind de frontpage er toch echt wel beter uit zien met dat nieuwe DPC grafiekje en de andere layout voor de poll.
Op de de Frontpage staat rechtstboven een vuurwerk ad, en op de andere pagina's linksonder, en nog meer van dat soort dingen.
Aha, dus je hebt die Vuurwerk button liever op alle pagina's?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb liever die Vuurwerk ad helemaal niet, net zoals iedereen waarschijnlijk. Maar het ziet er zo raar uit als er op de ene pagina wel zo'n plaatje staat, wat ook nog heel errug in het oog springt, en op de andere pagina niet meer.

Zelfde geld voor die hele navigatie shit aan de linkerkant, die verschilt zowat per pagina. Ziet er gewoon niet zo netjes uit vind ik.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kun je die banners onderin het menu niet wat groter maken en dan in zo'n zelfde layout persen als de DPC grafiek en de poll, dan wordt het wat meer eenheid.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

Ik heb liever die Vuurwerk ad helemaal niet, net zoals iedereen waarschijnlijk. Maar het ziet er zo raar uit als er op de ene pagina wel zo'n plaatje staat, wat ook nog heel errug in het oog springt, en op de andere pagina niet meer.
gezeur.... goede server, goede site, daar mag je heus wel wat voor inleveren..... of wil je soms dat tweakers een site word met een betaald abbonement?

Verwijderd

goede server
...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Euh Razor? De problemen die we tot nu toe hadden, zijn bijna allemaal de schulde van een brakke router van Versatel.
Rick is één van de serveradmins; vraag het hem maar...

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

...
ik heb er deze week nog geen probs mee gehad.... ;)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

vuurwerk geeft toch gratis die bandbreedte ter beschikking? Dan MOET er toch wel een plaatje van op staan...

• Femme
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

dennis@wacky: Button of >FL 10.000 traffic kosten per maand, waar zou jij voor kiezen?

Als je het aantal 'commerciële uitingen' op Tweakers.net vergelijkt met een aantal bekende Amerikaanse sites (ik noem een AnandTech en THG) dan heeft Tweakers.net echt heel weinig banners.

Verwijderd

Topicstarter
Femme -> mij hoor je niet zeggen dat ik vind dat de reclame van Vuurwerk niet kan, en dat we het maar gewoon zelf moeten betalen. Ik zeg alleen dat als we de keus zouden hebben ik die ad liever niet zou hebben. Ik snap ook heus wel dat dat niet kan.

Ik ga ook liever niet naar school, maar toch ga ik want ik wil mischien later wel een baan.

Snappie?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Euh Razor? De problemen die we tot nu toe hadden, zijn bijna allemaal de schulde van een brakke router van Versatel.
Ja niet verontwaardigd gaan doen Kaj, dat hoor vinnik gewoon bij de dienstverlening van Vuurwerk... (Vuurwerk en versatel is toch een bedrijf? Of van dezelfde mamma op zijn minst!)

Verder moet ik zeggen dat ik t koeler vind om alle 3 de sponsors op een hoopje te gooien, ergens links onder dpc ofzo. Zoals t eerst was vond ik t wel ok, en dan maar op iedere pagina, met ook apache en php en slackware bannertjes bijv erbij. Photoshop anders wat fancys in elkaar van die 5/6 logo's en maak er een imagemapje van ofzo?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Rubzie-> De reactie van Razor_Blade: ... vatte ik op als "Nou, dat valt tegen...", daarom riep ik dat het meer aan Versatel ligt dan aan de dames van het serverpark.
Kaj.
Pagina: 1