ik heb een serious probleempje...
mijn cd-writer gaat steeds open en dicht
, dit gebeurd ook als ik de ide kabel eruit trek en dus alleen de voedings kabel laat zitten, ik heb al meerdere voedings kabels geprobeerd maar niks helpt! het gebeurd meestal zodra ik mijn systeempje aan zet.
weet iemand misschien wat er aan de hand is of heeft dit ook meegemaakt?
De writer heeft het 5 maanden perfect gedaan, ik heb de brander ook op een ander systeem getest, maar daar deed ie het gewoon normaal (ligt dus niet aan de eject knop)? het zal wel aan de voeding liggen, maar moet ik nu een nieuwe kopen (voeding) of is er iets dat ik kan veranderen?
ps: mijn systeem: cdwriter: aopen crw1232pro; 250 Watt voeding; aopen ak73 pro A mb; 256 mb sdram; 1,2 ghz athlon; aopen dvdspeler; nvidia geforce2 gts pro 64mb kaartje etc.
alvast bedankt!
mijn cd-writer gaat steeds open en dicht
weet iemand misschien wat er aan de hand is of heeft dit ook meegemaakt?
De writer heeft het 5 maanden perfect gedaan, ik heb de brander ook op een ander systeem getest, maar daar deed ie het gewoon normaal (ligt dus niet aan de eject knop)? het zal wel aan de voeding liggen, maar moet ik nu een nieuwe kopen (voeding) of is er iets dat ik kan veranderen?
ps: mijn systeem: cdwriter: aopen crw1232pro; 250 Watt voeding; aopen ak73 pro A mb; 256 mb sdram; 1,2 ghz athlon; aopen dvdspeler; nvidia geforce2 gts pro 64mb kaartje etc.
alvast bedankt!