Heksenjacht...

Pagina: 1
Acties:

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Dat gedoe rond Tuftuf, Charles en Vortigern zit me niet lekker.
het lijkt wel alsof mensen bloed willen zien als er iemand loopt te zieken.
Soms is dat terecht, maar ik heb het gevoel dat we elkaar nu een beetje gek aan het maken zijn.

Ik ga wel door met navragen; ik ben wel benieuwd hoe en wat, maar ik wil jullie wel vragen om een beetje minder opgefokt te doen.
Doe me een lol; hou een beetje rekening met elkaar, en spring niet meteen in de gordijnen.

Er is meer in dit leven, en het zou jammer zijn als dat verziekt werd door gezeik over en weer.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik moet toegeven dat je eigenlijk wel gelijk hebt.
Het frustrerende aan Tuftuf, Charles en/of Vortigern is dat ze topics openen die bijna allemaal off-topic zijn. Het is toch maar een kleine moeite om je aan de regels te houden, ongeacht waar je ook bent? Deze personages weten in ieder geval wel iedere keer weer antwoorden te geven, die bij jan-en-alleman weer frustraties en irritaties oproepen.

Misschien dat ik (en vele andere Tweakers) een beetje (veel) overreageren... misschien ook niet.

I rest this case.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Wow een administrator die een topic opent in Lieve Adjes. Kewl.

Ik hoef niet perse bloed te zien hoor...ken ik niet tegen. Maar waar ik ook niet tegen kan is het uitlokken van mensen en daar nog van genieten ook. Beetje laf allemaal. En als dat ook nog gebeurt met 3 verschillende accounts...daar wordt ik dan een beetje moe van! En hoelang moet je rekening blijven houden met iemand die geen rekening houdt met de rest van een forum?

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe een ISP hier op gaat reageren! Maar ja, er zijn ook wel heel veel providers en je hebt zo een nieuw account. Is dweilen met de kraan open.

Mzzl

Verwijderd

Natuurlijk zijn we het er (bijna) allemaal mee eens dat mensen als tuftuf moeten worden aangepakt. Echter door meteen (zoals Kaj het mooi zegt) in de gordijnen te springen geef je die tuftuf & co precies wat ze willen. In plaats van er fel tegen in te gaan is het verstandiger om gewoon de post te negeren en te wachten tot een adje tijd heeft en hem delete. (is beter dan closen, krijgt het ding helemaal geen aandacht meer) Hierdoor is de lol er voor tuftuf & co er snel af en zullen ze wel stoppen.

Verwijderd

Daar denk ik nou ook zo over Kaj.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:23

winnie

de poes...

Ik hoop eigenlijk wel dat er onderscheid wordt gemaakt tussen tuftuf en vortigen by kind/charles bierzuiper. Tuf maakt nodeloos veel reclame voor zijn site, maar gedraagt zich verder nog wel. Hij start wat discussies, en gaat er fel te keer, maar maakt niet meer fouten, dan een gemiddelde junior. Ik snap ook niet wat mensen nu precies tegen tuf hebben: is het omdat hij te hard rijdt en daar zich op beroemd? Ik rij ook te hard. Bovendien hoor ik niemand over stinkende crossen scooters, terwijl ik me daar ziek aan erger. Of rokers. Of icq (wat ooit (lang geleden, opa spreekt) een mij zeer amusante discussie heeft opgeleverd). En zo off-topic was tuf niet, hij opende voornamelijk, en dan mag je zelf bepalen waar het over gaat.
Die charles en vortigen zijn beide iritant en verdienen het om zo snel mogelijk verwijderd/genegeerd te worden.
Totdat tuf en die twee andere met elkaar verbonden worden, kan je tuf niet hier wegtrappen. Ik meende het bewijs gevonden te hebben op carros, maar helaas is carros een nog minder waterdicht bewijs, dan een vergiet. Daar kan iedereen onder elkaars naam posten.
Ik hoop dan ook van ganser harte dat Kaj iets kan vinden wat de waarheid definitief boven water haalt.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Of icq
Zwijmel.... jeugdsentiment :)

Maar ik deel idd de mening dat Tuf niet gebanned kan worden als er geen link is met de andere twee.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Meeste tweakertjes zijn gewoon een stelletje zeikerts. Als maar klagen en schelden. Ik heb geen enkel topic gezien van tufje wat ongepast was, of dat wat provocerend was.

Ben het een beetje met Kaj eens. Nokke met die onzinnige reacties op normale topics. Het is niet het topic wat het forum verziekt, maar de reacties erop.

• pven
  • Niet online
Meeste tweakertjes zijn gewoon een stelletje zeikerts.
Jij dus ook, gezien jouw postings hier. ;)
Het is niet het topic wat het forum verziekt, maar de reacties erop.
Vind ik niet. Het topic lokt de reacties uit.

• winnie

winnie

de poes...

Kaj, weet je al iets meer?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Nope. Alleen een standaard reply van die provider.
Niet dat ik om 21:00 uur nog antwoord van die ISP verwacht... :P

• winnie

winnie

de poes...

EN nu? Want ik ben nog steeds wel nieuwsgierig naar wat zo'n isp wil/kan doen?

Verwijderd

Het topic lokt de reacties uit.
Dat is ook de bedoeling van een topic. Aan de tweakers dus de "taak" om er normaal op te antwoorden.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Rafthor = right.

Winnie-> Als ik je vertel dat die ISP ruim een dag (of meer) nodig heeft om een mailtje van Net Magazine te beantwoorden, en ik bij die ISP weg ben gegaan vanwege de brakke service (net zoals bij andere ISP's waar ik lid van ben geweest); zegt dat genoeg?

• pven
  • Niet online
Rafthor = right
OkOk, ik geef me bijna gewonnen. Nog een ding(etje) en dan rest ik mijn case: de personages in kwestie deden het er wel om; zo veel mogelijk reakties uitlokken door de meest stompzinnige antwoorden te geven. Maar zoals gezegd: ik rest mijn kees. Ik hak er niet meer op in, dat lijkt me beter voor een ieder.

• winnie

winnie

de poes...

Oh ja, sorry, die "en nu" moet je ook lezen in de context van "wat ga je nu doen", "wat is je volgende stap". Ik realiseerde mij later, dat "En nu" klinkt als schiet het nog een beetje op, sneller, kan niet wachten ;).

Als het niet lukt, nou ja, jammer dan. Ik had graag geweten wat zo'n ISP wil/kan.
Pagina: 1