ThemePark inc. stopt zomaar

Pagina: 1
Acties:

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Elke keer als ik ThemePark een tijdje heb gespeeld, bevriest het beeld en daarna stopt het spel gewoon. Daarna zit ik gewoon weer in Windows, alsof ik het spel niet heb gespeeld. De volgende keer dat ik Theme Park weer opstart, gaat alles weer goed, maar begin ik weer met een half af park, alsof de veranderingen van de vorige keer maar half zijn bewaard.
Ik heb het spel al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet. Het is alleen bij ThemePark, dus niet bij andere spellen.
Kan het liggen aan Norton Systemworks? Dat is het enige programma dat verder op de achtergrond meedraait, alle andere gaan uit, ook MXstream.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ligt naar mijn idee aan het opraken van je werkgeheugen.
Windows komt op een gegeven moment "low on resources" door t spel dat je zit te spelen en knikkert je eruit :o
Hoeveel mb werkgeheugen heb je?

Btw: Norton SystemWorks slurpt werkgeheugen :D

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Ik heb 192 MB geheugen. Ik speel weinig spellen, maar voor ThemePark heb ik wel een GeForce2 gekocht, omdat het anders niet liep. (niet alleen voor ThemePark gekocht natuurlijk, maar het was wel het laatste zetje dat ik nodig had).
Die 192 MB moet toch genoeg zijn? Minimum is 32 MB. En van NSW draait trouwens alleen NAV.

Verwijderd

erm... vaak saven?? :P

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 17:29 schreef haas het volgende:
Ik heb 192 MB geheugen. Ik speel weinig spellen, maar voor ThemePark heb ik wel een GeForce2 gekocht, omdat het anders niet liep. (niet alleen voor ThemePark gekocht natuurlijk, maar het was wel het laatste zetje dat ik nodig had).
Die 192 MB moet toch genoeg zijn? Minimum is 32 MB. En van NSW draait trouwens alleen NAV.
Omdat je weinig spellen speelt, is het moeilijk te zeggen of het aan het spel of aan Windows ligt...
192 mb lijkt me idd wel genoeg.

Misschien helpt een clean install van Windows :7
Maar das wel erg rigoreus :+

En probeer het eens zonder NAV aan...

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Thanx voor de replies. Ik ga het denk ik maar zonder NAV proberen de volgende keer. Heb nu even geen zin meer om weer een nieuw park vanaf het begin op te bouwen, voor de zoveelste keer :Z.
Oja, die clean install was een rotklus, maar voordat ik het eerste bericht postte, had ik net met m'n lekkere schone schijf ThemePark gespeeld en bleek dat het probleem dus gewoon was gebleven |:(.

Verwijderd

Hmm. Dan wordt het een lastige.
Heel misschien is een deel van je werkgeheugen kapot, maar dat zou je echt wel moeten merken. :?
Als het niet lukt zonder NAV aan, moet je het spel eens proberen op een andere pc van vriend / kennis.
Kan je tjekken of het aan het spel ligt of aan jouw pc. :)
Pagina: 1