Gaat dit niet een beetje te ver!

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik geef toe het is een favoriet onderwerp schoonmoeders maar dit gaat misschien wel te ver?

http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/001213.html

let vooral op de message van jack frost.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zit jij niet een beetje onder de plak bij je schoonmoeder ???

Sjeez, als je zoiets simpels al te ver vind gaan.... relax !

Virussen? Scan ze hier!

• Crazyhorse
Nee ik ziet niet onder de plak!

Maar je weet het nooit met die pubertjes die de raad misschien wel gaan opvolgen! ;)

En als jullie van niet vinden gewoon closen deze thread!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pfff, Crazyhorse , ga jij niet misschien een beetje te ver? :(

Alsof iemand dit soort raad echt zou gaan opvolgen...LOL

Enne, wacht maar tot je een vriendin krijgt, dan begrijp je misschien de reacties van iedereen :P

Verwijderd

We zijn hier niet zo paranoide als Amerikanen mag ik hopen...

• Crazyhorse
Ik heb al lang een vriendin en woon al lang samen.

Waar ik eigenlijk op bedoel is niet zozeer de toespelingen van de mensen die reageren maar op het plaatsen van specs en een foto van een shotgun.

Verwijderd

In de huidige samenleving is het niet mogelijk de informatiestroom tot een halt te dwingen.

Met die wetenschap in je achterhoofd kun je er beter voor zorgen dat je de 'jeugd' de informatie op de goede manier leert te verwerken. In combinatie met een goede, opvoeding (incl. normen, waarden, ethiek, achtergrond en verantwoordelijkheidsgevoel)
wordt bepaalde informatie zodanig gefilterd dat het geen bedreiging kan vormen.

pfff, en dat terwijl ik nog niet eens zelf vader ben, klink nu al als een ouwe lul. niet dat ik het niet met mezelf eens ben btw.

Patrique

P.s. je probeert je voor te doen als Don Quichotte......alleen zijn in deze tijden de windmolens een paar keer over de kop gegaan qua grote......

• Jag
  • Laatst online: 21:23

Jag

Nou overdrijven is ook een vak. Dit is ruim binnen de grenzen wat mij betreft. Kijk, als er nou echt veel mensen zijn die zich hieraan storen, dan moet ie misschien maar dicht, maar dat lijkt me niet echt het geval.

Jag

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dit is toch allemaal 1 grote grap? Ik denk niet dat Droopy nu echt ff die shotgun gaat bestellen en zijn schoonmoeder waxt...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:46
Ik heb m'n 105 mm howitser alweer klaar staan. Zie de thread over schoonmoeders :)

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mocht je 105 mm howitser het karwei niet klaren, zie dan het topic over schoonmoeders.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Patrique:
P.s. je probeert je voor te doen als Don Quichotte......alleen zijn in deze tijden de windmolens een paar keer over de kop gegaan qua grote......
Je bedoelt vast 'grootte'. [IMG] http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif[/IMG ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Yeah... wussie!! Het wordt tijd dat mensen de humor een beetje in zien van dit soort zaken. Moraalridders wordt de wereld niet veel wijzer van..

• brikoe
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Het lijkt mij tamelijk onzinnig om dit soort "onzin" :) te gaan bannen van het forum. Want dan zouden al die andere onzin-zooi over de goorste date/meisje voor schut zettnende topics ook allemaal kunnen leiden tot het misbruik uit ontwetendheid van tweakertjes die net 14 jaar zijn ofzo.

Kom nou! Relax......en :R voor jezelf dit soort dingen

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

Pagina: 1