Toon posts:

S-VIDEO op laptop naar PC probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop zit een prachtige S-VIDEO uitgang om m aan t sluiten op de TV zodat ik mijn DIVX-jes kan kijken.
Kabeltje gehaald, aangesloten op de S-VIDEO van mijn TV maar geen beeld. Ingesteld in de bios op PAL en enable: geen beeld. Resloutie op 640 x 480: Geen beeld.

Wie o wie weet een oplossing?

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
zit er op je toetsenbord niet een knopje om te wisselen tussen outputs? boekje van je laptop gelezen? (just an idea :? )

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 16:37 schreef axis het volgende:
zit er op je toetsenbord niet een knopje om te wisselen tussen outputs? boekje van je laptop gelezen? (just an idea :? )
Gedaan...geeft tijdens de wissel alleen even een klein streepje op de TV...van zeer korte duur.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op donderdag 20 december 2001 16:39 schreef Robbel het volgende:

[..]

Gedaan...geeft tijdens de wissel alleen even een klein streepje op de TV...van zeer korte duur.
Welk laptopje heb je? Op mijn dell is het zo dat je ergens bij beeldinstellingen> advanced>displays ofzo je TV aan moet zetten zegmaar als medium. Voor films moet ie daarnaast ook nog als primary ingesteld staan.

(btw: je tv staat hoop ik wel op het goede kanaal?)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!