Matrox Marvel kan niet capturen in Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• Nostro
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-01-2022
Tja, ik heb dus een Matrox Marvel G200 videokaart die geen ondersteuning krijgt in W2K... :(
Ik zit er over te denken om dan maar een dualboot te maken met Win98, zodat ik daarin kan capturen, en kan bewerken in W2K. Zou dit werken (waarom eigenlijk niet, maar voor de zekerheid toch maar even reacties/ervaringen checken)?

Of heeft iemand op de een of andere manier deze kaart toch aan het capturen gekregen onder W2K???

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Tja de output van het caputeren is toch niet Matrox specifiek of wel? Dus het zal weinig problemen opleveren denk ik.

maar voor de meeste kaarten is altijd wel een hobbyist te vinden op het Net die wat geregeld heeft. ff Googlen dus..

Flink spitten en het komt goed!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Nostro
Ja, dat heb ik dus al gedaan, maar nog niets gevonden...
En het probleem met het capturen is, dat programma's als Premiere en U-lead geen capture device kunnen vinden.
In een andere topic heb ik al gelezen dat Matrox heeft geprobeerd om deze kaart(en) onder W2K werkende te krijgen maar zonder succes. Er was zelfs een of andere kortingsregeling voor gebruikers die een nieuwe videokaart moesten kopen door dit probleem. Die regeling is al lang verlopen en ik vermoed dat er best wel slimme koppen zijn die dit probleem opgelost hebben (tenminste, dat hoop ik:))

Verwijderd

topictitel aangepast:
"Matrox Marvel; zou dit werken?" >> "Matrox Marvel kan niet capturen in Windows 2000"

• Nostro
Ja, dat is duidelijker... maar het KAN niet werken. Ik ben ervan overtuigd en heb er maar voor gekozen om m'n systeem dualboot te maken. Zo kan ik onder win98 toch capturen...
Het zuigt!
:(