Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips Brilliance 109P20 (19")
met een Asus TNT2.

Probleem:

Vanaf resoluties van 1280 * 960 heb ik langs de linkse en rechtse rand verticaal vaag wat zwarte strepen lopen. Het duidelijkst zie je dat bij een witte achtergrond. En alleen aan de rand, want na ongeveer 2 cm is het weer normaal.

Het is niet super zichtbaar maar het hoort lijkt me niet voor een monitor met een aanbevolen resolutie van 1280*1024 100 Hz. Ik heb een andere videokaart geprobeerd (Viper 550) maar dat helpt niet.

Heeft iemand een tip?

Verwijderd

het schijnt dat er naast horizontale lijnen ook verticale lijnen lopen dus dan zou 't normaal zijn.
ik zie ze nu niet op mn 109p maar ik draai dan ook een resolutie van 1154. hoger wordt alles zo klein.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

De 2 horizontale lijntjes horen bij het beeldscherm. Ik heb ze ook. Dit zijn stabiliteitsdraadjes, en die zitten er omdat de 109p20 een Aparture Grille beeldbuis is.

Verticale strepen hoor je niet te hebben. Als je ze toch hebt is er iets mis met je videokaart, monitor of stuurprogramma's

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Nee verticale strepen horen er niet op te zitten (op mijn 109P20 zie ik die ook niet).

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt alsof er een soort waas overeen ligt. Ik kan er alleen niet achterkomen of het nu komt door de monitor of iets anders.

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51
Hmm, funny: heb ik ook...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 21:43 schreef Titanicfanatic het volgende:
Hmm, funny: heb ik ook...
Wat voor vga kaart gebruik je?

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51
Radeon 7500, gloedjenieuw. Op een BX bord met FSB 133. Ben dus AGP aan het overklokken. Mijn pc klapt er ook nog uit als ik 3D wil gamen, maar gooi er toch binnenkort een nieuw mobo in en dan verse XP install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst ff of je boxjes niet tegen of vlak bij je monitor staan
Pagina: 1