Toon posts:

CPU koeling gaat niet los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag nieuwe CPU koeling gehaald maar ik krijg mn oude niet los, moet ik grof geweld gaan gebruike?
Ik heb een AMD-k7 1,4 ghz bla bla bla.

Verwijderd

Je kan beter maar voorzichtig blijven doen voor dat je je processor sloopt , want dat is zeer zonde

Verwijderd

Wat voor cooler heb je?

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:07

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Aangezien die koeler erop gekomen is kan hij er ook weer af. Heb je hem er wel zelf opgezet? Je kan wel wat kracht gebuiken, maar zorg er ten alle tijde voor dat je niet met bv een schroevendraaier uit kan schieten. 9 vd 10 keer sloop je dan iets duurs. :P
Ikzelf gebruik een tang om die clip van de zijkant af vast te pakken en een potlood om van bovenaf de clip naar beneden te duwen. Als je de clip dan laag genoeg hebt geduwd kan je hem met de tang langs het plastic randje trekken. Succes

specs

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Ja, zo'n probleem heb ik ook. Ik heb een voodoo 4 4500 en wou er een blue orb opzetten omdat ie te warm werd. Maar toen ik hem wou vervangen bleek ie vast te zitten even als de gf2 dus iemand tips?

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:07

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Op donderdag 20 december 2001 16:16 schreef Bigfoot48 het volgende:
Ja, zo'n probleem heb ik ook. Ik heb een voodoo 4 4500 en wou er een blue orb opzetten omdat ie te warm werd. Maar toen ik hem wou vervangen bleek ie vast te zitten even als de gf2 dus iemand tips?
Ja dat ligt eraan hoe die koeler vastzit natuurlijk he! Heatsinks die metvan dat plakspul vastzitten kun je met een schroevendraaier loskrijgen. Gewoon met de platte kant tussen de chip en de heatsink pielen en dan VOORZICHTIG een eetje wrikken. Het werkt het beste als de schroevendraaier aan de rand van de chip ertussensteekt, maar dat spreekt voor zich.

specs

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik gebruik de achterkant van een lepel om hem vast te zetten ipv een schroevendraaier, een lepel is teminsten niet zo scherp :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx ppl ik ga ff probere...

Verwijderd

wat voor coeler heb je trouwens gekocht?

Verwijderd

Ik ken dat probleem, je moet gewoon de grootste schroevendraaier pakken die je hebt en die er ook in past ;) . Dan lukt het wel.
Pagina: 1