Jah, ff controleren of de conrollerchip en het aantal pinnetjes hetzelfde is, en dan moet het werken ahgi.
suc7
suc7
Zie de FAQ voor LCD software.
De aansturing is meestal het probleem niet, dus je zal echt wel wat op je LCD zien. Bij mijn proggie (zie sig.) klopt de layout alvast niet! (LCDInf gaat nu nog uit van een 2x20, 4x20 of 4x40).
De aansturing is meestal het probleem niet, dus je zal echt wel wat op je LCD zien. Bij mijn proggie (zie sig.) klopt de layout alvast niet! (LCDInf gaat nu nog uit van een 2x20, 4x20 of 4x40).
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ideeen? Wat bedoel je? Voor software?
Niet genoeg zo?Je zoekactie naar 'lcd software' leverde 325 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ik heb zelf ook een 1x16 in mijn pc zitten, en gebruik LCD Center van Borderfield (http://www.borderfield.com/lcd.php) voor de aansturing. Het vage bij die van mij is wel dat ik hem moet aansturen als een 2x8 lcd, maar dat heeft ook wel weer voordelen (2 verschillende dingen laten zien op 1 regel).
Deze werkt gegarandeerd en is vrij simpel in te stellen
Deze werkt gegarandeerd en is vrij simpel in te stellen
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1