Toon posts:

Het begint nu toch wel erg banaal te worden!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er van uitgaande dat hier ook kleine kinderen rondneuzen vind ik http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/001196.html toch wel erg ver gaan.
VERWIJDEREN! :(

Verwijderd

Die foto's staan er al een tijdje. Wordt niet echt veel gemodereerd meer de trashcan.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Weet je waarom er weinig gemodereerd wordt? Omdat het een enorme kutklus is, en niet iedereen evenveel tijd heeft.
RickJansen heeft al aangegeven dat hij er geen been meer inziet; Daniel en ik zijn de enigen die er af en toe maar weer aangaan.

Het Onzinforum opheffen lijkt me geen goed idee (is ook al tot in den treure over gediscussieerd), want dan krijg je de meuk weer in SG.
Dan kan de situatie zoals hij nu is beter zo blijven.
Kaj.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:46
Zorg je toch voor wat nieuwe mod's? Er zijn best wel mensen die die meuk willen modden.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ja.. die mafkees met zijn zweepje bijvoorbeeld... hoe heet ie ook weer?

Ben je meteen de helft van je leden kwijt..

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat rick er geen zin meer in had kan ik begrijpen: hij werd constant aangepakt door mensen die eens flink iemand wilden afzeiken.

Kaj, ik en nog wat anderen wandelen er af en toe even langs om de ergste zooi te closen, maar voor de rest zijn we toch afhankelijk van de "tips" die we hier krijgen.

Probleempje is dat je binnen UBB volgens mij niet meerdere moderators voor hetzelfde forum kunt aanwijzen: en die ene persoon die dat dat wordt is vervolgens altijd de lul als er iets verwijderd wordt.
En zomaar administrators aanmaken is ook geen goed idee :)

Verwijderd

geef gewoon een nieuwe admin een proef weekje/dagje/periode om te modereren in de trashcan.

Na een weekje merkt die persoon zelf wel of het haalbaar is of niet voor hem/haar. Gewoon 1 keer per uur checken voor spam en/of onnodig grove foto's is niet zoveel werk. Er zijn toch altijd wel vaste tijden waarop de post geplaatst worden, dus een schemaatje is makkelijk te maken.

En dat je als admin wordt afgezeikt moet je je gewoon niet aantrekken. In alle vormen van "autoriteiten" komt dit voor, dus dat weet je voor je er aan begint. Dat vind ik geen reden om er maar met de pet naar te gooien.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik geloof dat het versieafhankelijk is; {kijkt ff snel op ultimatebb.com) Volgens Infopop kunnen er vier mods per forum aangemaakt worden, maar ik weet niet of dat ook voor deze versie geldt.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

PHPForum is toch zeer spoedig klaar, ik denk dat er dan een soort re-organisatie gaat gebeuren qua admins enzo..

Verwijderd

Als je er maar 1 kan aanwijzen kan je dan niet gewoon een naam geven zoals TrashMod en die inlog gegevens geeft je aan 1 of 2 mods (bestaan of nieuw) dan weet je niet wie wat heeft verwijderen of aan gepast.

Anders meld ik me wel aan als Moderator. Ik heb er wel tijd voor.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

PC-Eend gaf het verlossende woord; bij ons kan het dus niet :)
Maar, zoals Rick al aangaf, bij het inmiddels legendarische PHP-forum gaat dit dus wel lukken.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ja, vind ik een goed idee voor als de admins het niet meer zien zitten. Gewoon een Trashman voor de Trashcan aanwijzen.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Dit PHP forum... die is in de maak? Door wie? Is het een standaard pakket, of wordt het van de grond af opgebouwd?

Ik geloof dat ik die info allemaal mis nl.. :)

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

PHP Forum

in de maak? - Ja
van de grond af? - Ja
is het al een product? - er zijn er al wel een paar, maar deze wordt gaver.
al lang in de maak? - Ja
door wie? - Arjen
hoe ver staat het? - ver
duurt het nog lang? - nee
hoelang roept ie al dat het niet lang meer duurt? - maanden :) :)

Maar omdat het niet echt extreem lang meer duurt (Arjen heeft nu volledig de tijd om code te kloppen) gaan we, en dat roepen we ook al tijden, niets meer aan UBB doen.

vanuit Systeem Beheer kunnen we niet wachten tot die UBB zooi afgeschaft kan worden. Wij worden dus echt helemaal kriegel van dit bout forum wat onze meisjes met regelmaat bijna KO slaat.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Waar kan je meer informatie vinden over het PHP-forum, /me is very benieuwd.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ben trouwens de laatste tijd ook weer wat meer bezig met modereren (in webdev/S.G./internet-forum)...

Probleem is dat ik hier opgescheept zit met een 56k6 modempie en een hele hoge telefoonrekening:
- Zit dus niet heel de dag online,
- Telefoonrekening wordt alleen maar hoger.

• d33n
  • Laatst online: 25-01 11:24
bij deze meld ik me dan maar aan om ad/mod te worden.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik wil ook best modden, maar dan wel alleen op het onzin forum. Anders ga ik er teveel tijd in steken.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Ik wil ook wel modden hoor: ik heb kabel>geen sociaal leven> en vakantie :) i am your man

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Het moet natuurlijk wel blijken dat je vaak op GoT zit. (wat je uiteraard kunt zien hoe lang je al lid bent en hoeveel posts, en dan het gemiddelde). En wel een minimum van een half jaar actief lid. En misschien wat bekendheid bij andere huidige mods (dmv #tweakers.net).

Jaja, ik hou ervan in m'n eigen straatje te praten :) :) :)

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:57
Ik denk niet kwantiteit gaat maar om de kwaliteit, met andere woorden:

Iemand kan al heel lang lid zijn maar geen zinnig woord hebben gezegd, iemand kan ook "maar" een half jaar lid zijn maar wel zinnige/leuke/grappige maar vooral goede bijdragen leveren.
Iemand die dit doet heeft i.m.h.o. iets meer recht dan een langdurige member zonder enige redelijke bijdrage.

Ook is het wel belangrijk om te weten hoevaak iemand op het internet kan om te modereren, Zoals ik het kan bekijken zijn bv Rick en Kaj vrij/erg veel aanwezig en dus in staat om goede controle te houden.

Hoe gaat het in zijn werk verder om dan moderator te worden want ik heb evt wel interesse en met mij redelijk veel andere.
Geloof ik :)

edit ---> ff wat taalfouten verwijderd

• Tuinhark
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Ik denk dat de huidige moderators/adjes wel een keus kunnen maken. Zij kennen sommige tweakers hier 'persoonlijk' (veel contact via GoT/t.net/#dpc/whatever) en zullen dan denk ik wel kunnen beslissen voor wie een mod-functie is weggelegd.

Moch bij voorbaat zo'n functie voor mij zijn weggelegd ;), dan zeg ik toch maar nee, denk ik. :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hyp Hyper=> Ik heet Frank Guthrie

>:)Pets zei het zweepje >:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Ritchie
  • Laatst online: 17:01
Wat heb jij toch met dat zweepie? :)

- NAC Breda -

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Waarschijnlijk SM.. en daarvan dan de S..

:)

Hij gaat vast geheel in leer gekleed.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1