• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Heeft iemand zo'n ding en is het wat?

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

welke is het ? ik heb hier namelijk MV32 (meer kan ik niet lezen omdat der een athlon stickertje overheen hangt ;) ) en ik heb hem al bijna 2 jaar en nog nooit mankementen vertoont!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb hem ook gezien, het is zo'n blauwe, best mooie kleur :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Sorry dat ik in de verkeerde groep heb gepost.

Ennuh volgens mij is het deze: http://mp3man.nl/product.php?productid=01-0206-00

Niet echt slecht denk ik. En voor fl 199,- nog een goede deal ook (en dat voor de Vobis)

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Alleen minder dat ie via parallel gaat... :z
Maar ja, wat wil je voor 199,-? Dat ding heeft wel een radio :P

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik heb de A versie, maar die is echt bagger!!!!!!!
Het is echt mijn grootste miskoop ooit! :(

Ik heb er zelfs 300 piek voor moeten dokken bij iwant.nl ....

Ik had 'm wel al meteen toen ie uitkwam maar 't is gewoon een bagger ding! Jazzpiper moet zich aan dingen houden waar het goed in is, en niet rotzooi maken! :( }(

Nadelen:

batterijen!, hij verbruikt per 2 uur een setje van 2 penlites (alkaline dan nog wel hé!)
antischok!, heeft ie nog nooit van gehoord in MP3 modus, alleen de gewone cd's doet ie redelijk ok... Maar dan vreet ie 2 batterijen in een uurtje... :'( :(
grootte!, het ding is nog groter dan een Philips Expandium! :( Hij past niet eens in je broekzak of in je jaszak! :(
kleur!, 't net of je een playmobiel ding bij je hebt, of een MyFirst Sony (goh ook al lang nix meer van gehoord hé!) :(

voordelen:
tja, wat moet ik zeggen, mp3 cd's speelt ie wel gewoon af, ik vind zelf wel een redelijk geluid...

Verdere voordelen!?!?! Die vond ik niet! :(

Nu zeggen jullie, ha maar dit is de nieuwe versie!
mis! Dit is een upgrade van de versie die ik heb!, hij's namelijk meteen daarna aan gekondigd... Hij heeft gewoon een andere look, en wat andere chips, en wat meer geheugen, maar de verdere zooi is gewoon precies het zelfde! :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1