Toon posts:

ik wil privileges! NU!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GVD, misschien is het een tumor van UBB, of een of andere admin heeft lollig hopen te doen, maar ik kan niet meer posten. :( :(. Ik heb de priveleges niet...

Explain plz.

Verwijderd

Wat gaat er dan precies mis?? Misschien heb je een negatief Karma, dan worden je postings automatisch op -1 gezet. Zou best kunnen, gezien ook deze agressieve posting :(

Verwijderd

Topicstarter
je haalt het door elkaar...

ik zeg UBB, dus niets karma

en postings op UBB worden niet gemodderd...

Als ik zeg dat mijn privileges mij beletten te posten lijkt me dat, zeker voor de admins, duidelijk.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Config, ik heb je gebanned vanwege dat akkefietje met JustMoms.
Ik heb je daarover een mailtje gestuurd naar je Zon-account, aangezien dat het adres is wat je gebruikte voor je account hier.
Dit berichtje stuur ik ook naar je mailadres wat je voor dit account gebruikt, en ik zet Config2 ook uit.
Kaj.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Sorry dat ik me er mee bemoei en het kan zijn dat ik fout zit.

Kaj., in die thread geef je aan dat Config alleen een waarschuwing te pakken heeft en geen ban. Of is dit door andere correspondentie veranderd?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit is inderdaad veranderd.
Ik kreeg een mailtje van JustMoms, waarin ze aangaven dat Config zijn woede had afgereageerd in hun forum.
Dat was voor mij de druppel.
Enfin, Config heeft nu twee keer bericht gehad, eens kijken hoe het zich verder ontplooit :)
Kaj.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Config is misschien rijp voor een heropvoeding van JustDaddie Kaj. :P ;)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Terechte ban.

Config is een eng, verschrikkelijk ventje.
Het is ontzettend laag om mensen zo op hun geloof aan te vallen.

Ik ben ook niet gek op die zweverige 'God dit, God dat' mensen, maar een beetje respect verdienen ze wel.

En dan vind ie het gek dat ie geen meid kan krijgen.. (sorry.. lager dan dit kan ik niet)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

vanDaal-> Nou, dat valt toch wel mee? Ik heb alleen een duidelijke waarschuwing gegeven, en als iemand het dan toch nodig vindt om te gaan zitten kloten, is het jammer.
Kaj.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

hehehe... het was ook een grapje Kaj. :)

Maar als ie inderdaad door is gegaan (wat neem ik aan niet meer te zien is, aangezien ik aanneem dat alles daar is weggemodereerd), dan is het een terechte ban.
Pagina: 1