Unreal tournament zonder cdrom speler

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 36966

Topicstarter
Hoi,

Weten jullie of het mogelijk is om unreal tournament via zoiets als fakecd te spelen op een systeem zonder cd-rom speler? Ik wil het spel (eerlijk verkregen) namelijk spelen op een systeem zonder cd-rom speler.. Alvast bedankt voor de reacties!

Anoniem: 23044

ik kan em ook gewoon zonder cd spelen zonder crack ofzow hoor ,net als met rtcw en q3a.
Zou bij jou ook moeten kunnen hoor :)

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 15:59
Als je zoekt op google met nocd kan je wel iets vinden.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Met daemon tools kun je een image laden.

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31
Op donderdag 20 december 2001 14:34 schreef Cm-fan het volgende:
ik kan em ook gewoon zonder cd spelen zonder crack ofzow hoor ,net als met rtcw en q3a.
hmm bij mij begintie elke keer weer te blaten om de cd hoor. zeker een illigale versie die van jou? :?

Anoniem: 40838

Sinds een bepaalde versie van unreal is hij zo ie zo geen CD meer nodig. Dus ff de laatste patch installen en je bent klaar!!! Tada! :)

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31
Op donderdag 20 december 2001 14:35 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Sinds een bepaalde versie van unreal is hij zo ie zo geen CD meer nodig. Dus ff de laatste patch installen en je bent klaar!!! Tada! :)
ah vandaar :)

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 15:45

King

War. War never changes.

Op donderdag 20 december 2001 14:34 schreef Cm-fan het volgende:
Ik ook, gewoon een full install gedaan en that's it. :)

Anoniem: 34506

hmm bij mij begintie elke keer weer te blaten om de cd hoor. zeker een illigale versie die van jou?
Nee.. Als je de 4.36 versie hebt van UT dan vraagt ie niet meer om de cd. Mijn versie (ik had ut gekocht toen ie net uit was), als ik die clean install, vraagt hij ook om de cd.

Die game of the year edition van UT heeft gelijk al de patch installed, die heeft daarna meteen geen cd meer nodig.

Anoniem: 37886

valt dit niet om crackrequests?

Je had je natuurlijk ook enigszins in het spel kunnen verdiepen en dan had je kunnen lezen dat je met patch 436, dus de nieuwste patch, die je gratis kan downloaden, geen cd meer nodig hebt!

Anoniem: 31119

Op donderdag 20 december 2001 16:27 schreef Makheloth het volgende:
valt dit niet om crackrequests?

Je had je natuurlijk ook enigszins in het spel kunnen verdiepen en dan had je kunnen lezen dat je met patch 436, dus de nieuwste patch, die je gratis kan downloaden, geen cd meer nodig hebt!
Nee, dit topic valt heus niet om :D

En nee, tis ook geen crackrequest, tis namelijk op je lossen door de patch te downen, maar dat geef je zelf ook al als antwoord :+
Duss... d/l zou ik zo zegge :)
Pagina: 1