Toon posts:

Winamp in XP, help..!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Probleempje> Winamp heeft een week gedraaid in XP, bij het opstarten van een song geeft het programma nu de foutmelding "A device ID has been used that is out of range for your system". Opnieuw installeren heeft geen zin, herkend iemand dit...? (vast wel, want ik heb tot nu toe alleen maar problemen gehad met XP!)

• marijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 15:59
Zijn de drivers van je soundcard geinstalleerd? Ik had dezelfde melding toen ik die niet had geistalleerd.

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
moet je ff kijken hoe de instellingen bij de output van winamp staan. Had ik laatst ook toen ik een modem geinstalleerd had.

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:29
Kijk of je geluidskaart goed geinstalled is en zo ja, verwijder hem uit je apperaat beheer en (boot) en install de (nieuwste) drivers opnieuw.

Check ook in de preferences in Winamp of je de goeie Plugin geslecteerd heb en of je een geldig MP3'tje opent.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zouden inderdaad wel is gelijk kunnen hebben met die geluidskaart, m'n broertje heeft zitten kloten met Counterstrike (Half-Life) dat ook niet werkte op XP, die kreeg de tip om iets aan de geluidskaart te veranderen, dat heeft hij gedaan en nu werkt het spel wel, alleen zonder geluid, gggrrrrr.....!
Ik ga effe kijken, thanx....!!
Ik wordt in ieder geval niet veel vrolijker van XP..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 14:33 schreef -Arjan- het volgende:
....
Ik wordt in ieder geval niet veel vrolijker van XP..
tja toch is het hier dus weer gebruiker verbonden en niet de Xp :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg toch 'Ik'....
Ik ben niet zo slim om alles direct op te lossen, het lijkt me geweldig om er net zo veel te weten als de meeste van jullie hier, maar ja........
Ik ben dus erg blij met zo'n forum hiero....!!!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Oh -Arjan- toch, al is het niet de Adsl, dan wel weer geklooi met je geluidskaart! Het is dat je een nieuwe pc krijgt... Ik kom Me wel weer instaleren.. :+

BOINC stats

Pagina: 1