Bier, Whiskey en Metal!!
Je kan er toch zo zelf 1 maken in delphi. Zo gedaan
uhm....ik kan een helloworld prog maken in pascal 
verder kom ik niet.
iemand anders?
verder kom ik niet.
iemand anders?
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Internet kostenbeheersing. Progje is gratis te downen bij KPN-Telecom.
Je maakt accounts aan, en die wijs je een bepaald bedrag (per maand ofzo) toe. Ze klikken op ie, loggen in en internetten totdat hun 'geld' op is.
Je maakt accounts aan, en die wijs je een bepaald bedrag (per maand ofzo) toe. Ze klikken op ie, loggen in en internetten totdat hun 'geld' op is.
Bestaat er ook zo iets voor kabel internet?Op donderdag 20 december 2001 14:54 schreef casper21 het volgende:
Internet kostenbeheersing. Progje is gratis te downen bij KPN-Telecom.
Verwijderd
kabelinternet is tch gratis verder?? Waarom heb je da dan nodig? Zet gewoon de kookwekker ernaast dan (8<
Ik ben een collega van Lord-Mithril en loop dezlfde stage af. Je moet het zo zien, het Internet word op elke computer gedeeld via kennisnet. Dit is zeg maar een netwerk kabelmodem en hoeft niet in te bellen en er zit ook geen computer tussen jouw en het internet (een soort router dus).
De kinderen op deze school mogen van de leraren en leraressen maar een bepaalde tijd op de computer waarop ze opdrachten moeten doen, maar meesten van hun gaan internetten en doen zo hun opdrachten niet, ze mogen wel internetten, maar een bepaalder tijd dus. En nou was het onze vraag, Wie kent daar een proggie voor, dus om de internet connectie te stoppen na een bepaalde tijd, of internet explorer te stoppen na een bepaalde tijd!!!
thnx in advance
De kinderen op deze school mogen van de leraren en leraressen maar een bepaalde tijd op de computer waarop ze opdrachten moeten doen, maar meesten van hun gaan internetten en doen zo hun opdrachten niet, ze mogen wel internetten, maar een bepaalder tijd dus. En nou was het onze vraag, Wie kent daar een proggie voor, dus om de internet connectie te stoppen na een bepaalde tijd, of internet explorer te stoppen na een bepaalde tijd!!!
thnx in advance
wisdom is rarely common
Verwijderd
Lord_Mitrhil vraag dat s aan Geert. Volgens mij heeft die t wel s over zo'n proggie gehad
Pagina: 1