Toon posts:

gta3 ps2 lekker gaar weer..

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
gta3 heeft echt veel te wijnig fps.. gaat echt traag en is echt gaar.. ligt dat aan de cd? of ben ik verwend door al die hooge fps games op de pc.. vertel mij of het aan de cd ligt? of dat dat spel gwoon wijnig fps heeft

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik had al zoiets verw8...eerst maar ff huren dus voor mij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 14:18 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik had al zoiets verw8...eerst maar ff huren dus voor mij :)
toch is die low fps het gameplaytje wel zeker waard.. wat lachen zeg..

Verwijderd

ik heb nergens last van

Verwijderd

Het zijn geen 60 fps zoals bijvoorbeeld GT3, maar ik vind het niet storend, speelt goed

• Gman
Jaja kopen doe ik zeer waarschijnlijk toch wel :)

Verwijderd

Topicstarter
ik wil absoluut niet het spel afkraken.. geen denken aan is echt de beste gameplay die ik ken.. maar ik vind het alleen jammer van de fps.. echt daar kan ik echt van balen.. maargoed.. ik zal wel de enigste zijn.. niemand anders die zich kan indenken dat ik het meschien een beetje low fps vind?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34

AMDFreak

Intel is zo..

ah.. kan de PS2 niet zo snel rekenene? :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 14:37 schreef InterFreak het volgende:
ah.. kan de PS2 niet zo snel rekenene? :)
mwa... stelt me wel een beetje teleur.. maargoed.. me eerste console.. ik had slechter verwact.. en colsole is en blijft relext.. lekker op de bak met cola.. en niets achter burau ect.. ik vind het gwoon relext om er 1 te hebben

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Nergens last van hier

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

hier wel, ik zie zelfs de pop up van de auto's... en soms kratjes enzo

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 14:14 schreef PC-ICE het volgende:
gta3 heeft echt veel te wijnig fps.. gaat echt traag en is echt gaar.. ligt dat aan de cd? of ben ik verwend door al die hooge fps games op de pc.. vertel mij of het aan de cd ligt? of dat dat spel gwoon wijnig fps heeft
ik heb em nu 2 dagen.. nergens probs mee. maar ik zal er eens op letten (als dat lukt door al die VETTE acties die je ken uitvoeren, die leiden me al best veel af van het beeld)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 17:40
Zal er wel niet op letten, maar nergens last van. Die pop up wel, maar goed boeie :)

Flickr | Lego collectie

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 17:11

franklin

denkt teveel...

typische pc gamers weer :) wat boeien fps, popup name it!?! een game moet gewoon vet zijn en GTA3 is dat!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Op donderdag 20 december 2001 17:32 schreef franklin het volgende:
typische pc gamers weer :) wat boeien fps, popup name it!?! een game moet gewoon vet zijn en GTA3 is dat!
Amen,
GTA 3 rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 17:32 schreef franklin het volgende:
jeez wat een domme opmerking? wat boeien fps nou? nou ik weet niet of jij een spel leuk vind met 3fps..? tuurlijk boeien fps wel.. |:(

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hmmz hier loopt hier toch wel heeel erg soepel eigenlijk..sorry

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-02 21:19
Gta3 roeleert

Amen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 19:04 schreef Capoeirist het volgende:
Hmmz hier loopt hier toch wel heeel erg soepel eigenlijk..sorry
dan zal het wel aan de cd liggen.. aan zoon post heb ik wat.. nu ga ik hem ff huuren om te kijken of die geleende cd die ik nu heb gaar is..

Verwijderd

256 MBRAM kopen en misschien een nieuwe video kaart :P :)
Tjah ik moet toch ergens op antwoorden :P
maar FPS lag?
PS2 is toch tering snel?
Majah ik niet heb dus ik niet weet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 19:15 schreef Devilseye het volgende:
256 MBRAM kopen en misschien een nieuwe video kaart :P :)
Tjah ik moet toch ergens op antwoorden :P
maar FPS lag?
PS2 is toch tering snel?
Majah ik niet heb dus ik niet weet :)
nee dit is lekker duidelijk hey.. geheugen voor ps2 halen? andere vid kaart in ps2? ben ik dom? of snap ik het niet.. of allebij

Verwijderd

LOL er is toch geen update set voor verkrijg baar :PP
geen RAM en ook geeen vidio kaart
maar lees het laatste maar

"Ps2 was toch zo tering snel" (de processor)

Verwijderd

Topicstarter
ik eis een slotje.. onzin word dit.. :P

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Vond in het begin ook vaker dat ie nogal weinig fps had. Vooral als je bv in een "rokende" auto door de mist rijdt, waarbij nogal wat rookeffecten aan te pas komen. Ik denk dat het opvalt doordat de fps op de pc (bij mij) vrij constant zijn.

Tijdens het spelen zeg ik er wel eens vaker iets over, maar valt het iemand anders niet op. Je raakt er wel iets meer aan gewend als je l a n g achter mekaar doorspeelt. Beetje rot dus, maar niet zo erg dat ik me er aan irriteer.

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 19:26 schreef WILDEAAP het volgende:
Vond in het begin ook vaker dat ie nogal weinig fps had. Vooral als je bv in een "rokende" auto door de mist rijdt, waarbij nogal wat rookeffecten aan te pas komen. Ik denk dat het opvalt doordat de fps op de pc (bij mij) vrij constant zijn.

Tijdens het spelen zeg ik er wel eens vaker iets over, maar valt het iemand anders niet op. Je raakt er wel iets meer aan gewend als je l a n g achter mekaar doorspeelt. Beetje rot dus, maar niet zo erg dat ik me er aan irriteer.
nu je het zegt.. ik speel nu al de hele middag gta3 en ik merk al een stuk minder :P

Verwijderd

Had ik ook al een topic over geopend, als je loopt zijn de fps constant, zodra je gaat rijden dan zakt het inelkaar.

Maar merk het inmiddels bijna niet meer terwijl ik me er in het begin behoorlijk aan ergerde.

• Albinoraptor
  • Laatst online: 08:56
Op donderdag 20 december 2001 19:46 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

nu je het zegt.. ik speel nu al de hele middag gta3 en ik merk al een stuk minder :P
Moet je effe 3 dagen achter elkaar spelen :+

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
PS2 zuigt wat betreft fps. Ik heb al heel wat spellen mogen spelen en ik moet zeggen dat het me zwaar tegen valt. De dreamcast had vaak moeite met een constant 60fps, de PS2 is net zo erg (bij vrijwel dezelfde games; wat graphics betreft).

Ik kan absoluut niet tegen die framedrops; zeker niet als het zéér vaak voorkomt.. zoals bij GTA3. gaat voor mij ten kosten van de gameplay.

Xbox... here I come >:)

" Play the violent strings of my symphony "

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb het gespeeld, beelden echt vet. Maar hebben de tussenstukjes nou echt motion-blur of was ik echt zo dronken?

oogjes open, snaveltjes dicht

• Gman
Hmmm Consoles hebben wel vaker dit soort ongein :(

Ben benieuwd wat ik ervan vind.

Verwijderd

Ben ik blij dat ik het bij een PC hou :)
dan kun je teminste nieuwe hardware er in plaatsen als je last van fps hebt

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 19:13 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

dan zal het wel aan de cd liggen.. aan zoon post heb ik wat.. nu ga ik hem ff huuren om te kijken of die geleende cd die ik nu heb gaar is..
Tja sorry :)

Ik heb 4 weken oude playstation.. en hij loopt eigenlijk best lekker.. heel af en toe lijkt hij te haperen maar dat vind ik niet gek met overal om je heen ontploffende auto's en doodgaande mensen ( alle sterren vol roelz :)

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
ik heb dat ook hoor soms. dan heb ik paar dagen tony hawk 3 gespeeld en dan switch ik ineens naar gta3 en dan is het wel van uhhm. .. slik wat gaat ie traag enzow.. maar na kwartiertje spelen ben ik weer gewend...

-

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op donderdag 20 december 2001 15:32 schreef MM- het volgende:
hier wel, ik zie zelfs de pop up van de auto's... en soms kratjes enzo
[ot] Kurruption? Ken jij

Verwijderd

'popup', wat is dat ???

btw, nergens last van, loopt als een lier hier... en ik kan een vreselijke zeiker zijn als het gaat om vertragingen bij games als in lage fps enzo...

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 21 december 2001 21:38 schreef Aqua het volgende:
'popup', wat is dat ???

btw, nergens last van, loopt als een lier hier... en ik kan een vreselijke zeiker zijn als het gaat om vertragingen bij games als in lage fps enzo...
Als iets in 1 keer in je scherm verschijnt.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

/me heeft nergens last van.

loopt perfect bij mij, nix aan ut handje.

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
geen last van hier.

Verwijderd

ook hier geen last van alles loopt echt soepel :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 23:40 schreef Devilseye het volgende:
Ben ik blij dat ik het bij een PC hou :)
zeker waar :P

Verwijderd

Ben ik blij dat ik het bij een PC hou
---
zeker waar
...en over een half jaar weer, en daarna weer en na een halfjaar weer. Shit, past niet meer in m'n systeem, nieuwe mobo dan maar, klote, ook maar een nieuwe cpu dan...

Begrijp me niet verker, m'n PC is me net zo dierbaar (misschien wel dierbaarder) dan m'n PS2, maar omdat je wéét dat je theoretisch beter FPS kan halen omdat er betere hardware te koop, irriteer je je ook als je lage FPS hebt en wil je er uitpersen wat er in zit. Bij een PS2 geen last van. Sterker nog, je hoeft er niet over na te denken. Je hebt wat je hebt en het werkt zoals het werkt, that's it... En nog maals, die lage FPS bij GTA3, ik zie het niet... het loopt als een lier... omdat het loopt zoals het loopt...en dat vind ik genoeg.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ff offtopic maar dit is wel erg triest |:(

Een mannetje van 14 (ik dus :P) haalt zo enorme taalvouten ;) uit dit topic.
Ik ben zelf ook niet geweldig, en wil ook geen zeikerd zijn, maar iedereen heeft hier toch wel mavo gedaan ofso.
PC-ICE:
|:(
PC-ICE:
maargoed.. ik zal wel de enigste zijn
Devilseye:
Ben ik blij dat ik het bij een PC hou+d :)
Ik heb er nog veel meer gezien maar dit waren de leukste :D

[/offtopic]

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op zondag 23 december 2001 10:58 schreef paparoach het volgende:
maar iedereen heeft hier toch wel mavo gedaan ofZo.
Op vrijdag 21 december 2001 10:20 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

[ot] Kurruption? Ken jij
wat bedoel je precies?

• DarkShadow
  • Laatst online: 03-02 21:59
Ik heb geen console, maar kga de ps2 met de kerst maar eens huren, en gta3, en dan lekker een weekje genieten...
Ik w8 voor de rest denk ik op de xbox, komt gta3 ook voor uit, evenals tonyhawk 3, alleen mn geduld was ff op :)
Pagina: 1