Toon posts:

welke cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij Gistron heb ik een nieuw systeem besteld (xp 1700, 512 DDR geheugen) maar nu twijfel ik over de cdrom. Ik had een asus 52x besteld, maar nu belde ze me gisteren op dat ze dit jaar niet meer leverbaar zijn. Dus nu heb ik de keuze tussen:
- memorex
- LG
- Aopen
De AOpen heb ik slechte ervaringen mee. Dus dan zou het gaan om de LG en de Memorex.... Wat zouden jullie doen? Advies graag...

Verwijderd

ik heb ook een lg 52 speed, is niet zo duur en een snelle en stille cd rom speler ik ben er erg tevreden over, maar de andere heb ik niet dus kan ik er niet over oordelen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk ook dat de LG het wordt, maar ik heb nooit over memorex gehoord. Maar ik wil gewoon een top systeem! Dus weet iemand iets van zo'n memorex?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

lg doen!
memorex is onbekend en de snelle aopen spelers heb ik al vaak de fout in zien gaan (cd's niet lezen, cd's opblazen etc.)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

memorex aint so bad, ken mensen van die helpdesk en het valt daar reuze mee! sortement van LG is het. (zelfde loopwerk namelijk)

Grz