Toon posts:

ban tuf-tuf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan die idioot tuf-tuf ff gebaned worden , er zijn veel mensen die zich er erg aan dood ergegeren en hij maakt ook reclame voor zijn eigen site , dit lijkt mij spamm

wie is het hier nog meer mee eens ?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56

Jaymz

Keep on moving !

Lees de rest over dit onderwerp eens.

(stuffy generaly)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
silverbolt er staat hier al een topic over TufTuf :(

Have a wheelie good weekend!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik krijg een enorme slappe zak van dit gelul...

Verwijderd

Heb je wel eens een stijve zak dan?

• Hans
  • Niet online
Jij niet dan? So sad..

Verwijderd

vaseline doet wonderen!!

Verwijderd

vaseline moet je er weer af wassen, ben je weer zo'n zakkenwasser >:)

Verwijderd

tuftuf had een aardig serieuze post over drugs in stuff generalis ...

viel me niet tegen ik heb er zelfs nog een verbaasde reactie op gegeven :)

misschien gaat ie z'n leven nog beteren

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
wat een zielepieten zijn jullie zeg.

Verwijderd

Ban zijn IP dan niet maar laat hem wel ze naam veranderen want anders heet iedereen hier binnenkort: Desktopdollars.com/Philips.nl/www.mijnBedrijf.nl enz enz enz enz

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
ik ben groot voorstander van tuf tuf!

oke ik snap wel dat reclame maken voor een site niet kan, maar voor een pro-auto site mag toch wel een uitzondering gemaakt worden!

Zion zoeft ervandoor met 170!

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Ritchie
  • Laatst online: 17:01
Bazza...das natuurlijk bullshit wat je nou zegt..
Ik heet Ritchie en ben bezig met Ritchie.nl...
dat mag dan niet??

- NAC Breda -

Verwijderd

Als je je zelf richie.nl gaat noemen is dat natuurlijk ook wel een beetje reclame maken, die tuftuf gast is gewoon bezig ze zakken te vullen over de hoofden van brave computerende tweakertjes :(

Verwijderd

TTC doet het niet voor het geld, geheel uit ideologisch oogpunt

Ga maar op zijn site kijken, er staat niets geen banner of iets dergelijks!
Hij doet dit zeker niet voor het geld, en zal ook zwaar geld verliezen op zijn site, aangezien hij heel wat foto's maakt voor zijn content.

Verwijderd

Eerder zei hij op dit forum dat hij er dik aan verdiende dus dat zijn niet mijn woorden.

Verwijderd

Oooops I do it again....
ik had mij voorgenomen GoT te mijden, maarja, ik kan het niet laten me te verdedigen.
Ik heb ooit gezegd dat mijn adverteerders er blij mee zouden zijn, ja. Maar zoals Arne terecht opmerkt: ik heb geen adverteerders. Ze staan in de rij gezien mijn bezoekersaantal maar wederom heeft Arne het bij het rechte eind: mijn site is geheel ideologisch dus ik bedank ervoor een flipperkast te worden.
Inderdaad, ik verkoop detectoren maar de winst daarop kan bij lange na mijn kosten niet dekken. Ik betaal 39,= ex. BTW per maand voor 10 Mb, US$ 70,= per 2 jaar voor mijn domeinnaam, zo'n 80,= aan fotomateriaal en lig zo ongeveel in een huwelijkscrisis omdat ik al mijn vrije tijd op mijn kantoor doorbreng. Dat alles levert me enkele tientjes per maand aan commissie op voor het verkopen van radardetectoren. Nog inversteerders geinteresseerd?

Mijn echte doel is het opkomen voor de rechten van de automobilist: iets waar ANWB, ProAuto en andere flutorganisaties jammerlijk in zijn misluktt. En ik zet niet aan tot hardrijden, ik probeer slechts te voorkomen dat diegenen die dat toch al niet kunnen laten (zoals ondergetekende) niet voor alle financiele blunders van de Haagse centenpikkers hoeven op te draaien.
That's TTC!

Verwijderd

Gaarne zou ik mijn mening hier ook nog even aan willen toevoegen.

Opzich ben ik wel een voorstander van Tuf zijn site, het is zeer provocerend bedoeld om zo gedachtes los te werken, niet slecht op zich.

Tuf zag ( naar ik aanmeen ) een goede weide in dit forum om zijn site te promoten/mening te verspreiden/discussie op te zetten, omtrend het uitkneipen van de automobilist in nederland ( maakt niet uit wat je er van vind, het is een goed onderwerp dat ook hier in sommige catogorieen thuis kan horen ).
Daarbij refereerde hij vaak naar zijn site, je kan dit zien om zijn ideeen te ondersteunen of om zijn site te promoten?! wie zal het weten?!.

Tot zo ver lijk ik dus een goede aanhanger van Tuf zijn ideeen.

Maar er doet zich nog iets anders voor, namelijk dat hij mogelijk onder 2 of meer ( max van 3 wordt er aangenomen ) namen heeft gepost.
Daarbij is geconstateerd door een van de Admin's dat zijn IP nummer met een van die namen overeen komt binnen 40 minuten.
Buiten dit om, heb ik in draadjes van postings van Tuf waar ook 1 of 2 van de andere karakters in voorkwamen dat de reactie van Tuf soms wel leek alsof het de reactie van een van die personages had moeten zijn!? dit zette mij toch zeer aan het denken.
Ik neem niet aan dat de Provider van Tuf en van een van die personages, de inbelgegevens gaat opzoeken/verstrekken.

Maar Tuf, mochten deze aantijgingen waar zijn, dan zak je toch zeer in mijn waardering, ik zou jouw daar niet voor aanzien om aanhang te zoeken door middel van het aanmaken van personages die het zogenaamd met jouw eens zullen zijn.
( Just my 2 cent's )
Pagina: 1