Oooops I do it again....
ik had mij voorgenomen GoT te mijden, maarja, ik kan het niet laten me te verdedigen.
Ik heb ooit gezegd dat mijn adverteerders er blij mee zouden zijn, ja. Maar zoals Arne terecht opmerkt: ik heb geen adverteerders. Ze staan in de rij gezien mijn bezoekersaantal maar wederom heeft Arne het bij het rechte eind: mijn site is geheel ideologisch dus ik bedank ervoor een flipperkast te worden.
Inderdaad, ik verkoop detectoren maar de winst daarop kan bij lange na mijn kosten niet dekken. Ik betaal 39,= ex. BTW per maand voor 10 Mb, US$ 70,= per 2 jaar voor mijn domeinnaam, zo'n 80,= aan fotomateriaal en lig zo ongeveel in een huwelijkscrisis omdat ik al mijn vrije tijd op mijn kantoor doorbreng. Dat alles levert me enkele tientjes per maand aan commissie op voor het verkopen van radardetectoren. Nog inversteerders geinteresseerd?
Mijn echte doel is het opkomen voor de rechten van de automobilist: iets waar ANWB, ProAuto en andere flutorganisaties jammerlijk in zijn misluktt. En ik zet niet aan tot hardrijden, ik probeer slechts te voorkomen dat diegenen die dat toch al niet kunnen laten (zoals ondergetekende) niet voor alle financiele blunders van de Haagse centenpikkers hoeven op te draaien.
That's TTC!