There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
En hier doe jij precies hetzelfde...Wanneer wordt het tijd dat deze cyber-politie-knakker eens van den tonele verdwijnt? Bij het minste of geringste hangt deze dude aan de bel bij de admins, met het verzoek om leden van dit forum te bannen/verwijderen. Als hij nou eens een verzoek deed om z'n eigen login van een ban te voorzien(Wegens NSB praktijken).
Pot, ketel, zwart...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
anyway, laat die klikspaan toch doen, gewoon niet replyen als hij iets nodig heeft
Spawn & Lasher[57th]: Geeeuuuwww .....
Net vergeten: is Spawn dit topic of dit topic ineens vergeten, ofzo?
Pot, ketel .. laat maar .. [ignore]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
(in mijn ogen even zinvol als deze post)
Hmm, volgens mij waren het de braadworsten...Hierbij wil ik de adjes op de hoogte stellen van het feit dat de knakworsten bij de edah in de aanbieding zijn.
Virussen? Scan ze hier!
Ik zeg altijd maar weer: beter 1 worst in de hand dan 10 bij de Edah.Op donderdag 22 juni 2000 18:22 schreef diddel het volgende:
Hierbij wil ik de adjes op de hoogte stellen van het feit dat de knakworsten bij de edah in de aanbieding zijn.<P>(in mijn ogen even zinvol als deze post)
Hoe bedoel je een oudeOp dinsdag 20 maart 2001 16:41 schreef Tom het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar weer: beter 1 worst in de hand dan 10 bij de Edah.
Tja als jullie niet weten dat de knakworsten in de aanbieding zijn is dat duidelijk tochOp dinsdag 20 maart 2001 16:43 schreef Jaymz het volgende:
Dus jij denkt dat de Adjes blind zijn ??
Ga ik naar de Edah, blijke die worsten een jaar geleden in de aanbieding te zijn geweestOp donderdag 22 juni 2000 18:22 schreef diddel het volgende:
Hierbij wil ik de adjes op de hoogte stellen van het feit dat de knakworsten bij de edah in de aanbieding zijn.<P>(in mijn ogen even zinvol als deze post)
als je mij eens blij wil maken, doe dat dan wel met een huidige aanbieding aub
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
*grin*Op dinsdag 20 maart 2001 16:55 schreef Kees het volgende:
[..]
Ga ik naar de Edah, blijke die worsten een jaar geleden in de aanbieding te zijn geweest
als je mij eens blij wil maken, doe dat dan wel met een huidige aanbieding aub
Feature request: Er komt een groot rood knipperend uitroepteken achter de datum als het verschil met het vorige reply groter is dan een maand..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
pannetje, knakworstje, vuurtjeOp donderdag 22 juni 2000 16:23 schreef wildhagen het volgende:Pot, ketel, zwart...
\o/
Verwijderd
de pot verwijt de ketel..... hint hintOp dinsdag 20 maart 2001 17:21 schreef Arshia het volgende:
[..]
pannetje, knakworstje, vuurtje![]()
![]()
Verwijderd
.....dat ie zwart ziet.Op dinsdag 20 maart 2001 17:30 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel..... hint hint
Verwijderd
Wildhagen doelt op een bekend spreekwoord, ik heb hem op irc al een klap gegeven omdat hij duidelijker moet zijn. Aardig van mij he?Op dinsdag 20 maart 2001 17:21 schreef Arshia het volgende:
[..]
pannetje, knakworstje, vuurtje![]()
![]()
yups, maar kvind mijn pannetje die een vuurtje stookt om de knakworstjes op te eten leukerOp dinsdag 20 maart 2001 17:30 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
de pot verwijt de ketel..... hint hint
\o/
kben nie compleet idioot hoorOp dinsdag 20 maart 2001 17:58 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Wildhagen doelt op een bekend spreekwoord, ik heb hem op irc al een klap gegeven omdat hij duidelijker moet zijn. Aardig van mij he?
maar kdoelde meer op de knakworstjes van de Edah
\o/
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
neej, knakworstjesOp dinsdag 20 maart 2001 18:56 schreef Marius het volgende:
[..]
Nee, Edah.:)
\o/
Verwijderd
van EdahOp dinsdag 20 maart 2001 19:04 schreef Arshia het volgende:
[..]
neej, knakworstjes
C1000Op dinsdag 20 maart 2001 19:08 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
van Edah
\o/
Verwijderd
Leuk komt er een hangslot aan een thread die nou toch wel was gaan zakken. (of niet maar niemand tot last was)
Ik ben trouwens niet de enige die wartaal uitslaat, aan deze draad te zien. Dat doet me weer goed!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Dit topic is gesloten.