www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
als ie in kleur is kan je er misschien aardig wat geld voor vangenOp donderdag 20 december 2001 13:45 schreef 4POX het volgende:
Stoer.. Moet je erachter een water bak of zoiets doen..
De enigste ervaring die ik heb met die dingen is dat ze vreselijk slecht beeld produceren zonder beamer.. Dus als je er normaal in keek dat je dan helemaal niets zag
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
gooi er matglas en een sterke lamp achter en zoek uit waar dat ding op inet te vinden is
Ik heb op internet gezocht, maar nergens kan ik specs, of aansluit schema's vinden, weet iemand wat voor video-connector deze 9polige 'com poort' is??? volgens mij is het een rgb aansluiting... iemand bekend met oudere mac's en hun video aansluiting? (hij hoort namelijk bij een mac....
www.teamgenie.nl
Verwijderd
wij hebben op school ook van die dingen liggen .. je moet ze idd gewoon op een overhead projector leggen en aansluiten op je video kaart ! gewoon met zo`n normale plug .. we hebben er ook een paar met zo`n verloop kassie ertussen hoe dat precies werkt dat weet ik nietOp donderdag 20 december 2001 13:41 schreef DuDePrOdUcTiOnS het volgende:
hallo,
ik heb van mijn stage adres een oude 'Kodak datashow hr/m' gekregen. Het is een doorzichtig lcd scherm wat je op een overhead projector kan leggen, dus een soort vooroorlogse beamer. nou dacht ik kan ik hier wat mee? het zou wel heel tof zijn om een doorzichtig lcd scherm als window in de kast te hebben. Ik heb geen digi cam dus helaas geen plaatjes. de aansluiting die erop zit is een soort com-poort (volgens mij is dit een rgb aansluiting (hijs trouwens voor een mac)) ik weet niet of het een zw/w of kleuren scherm is, maar als ik hem tegen het licht hou en heen en weer draai, dan veranderd de kleur... iemand een idee over aansluiting/aansturing? mzzl!
wij hebben er laatst jackass op gekeken en dah ging goet
Verwijderd
DuDePrOdUcTiOnS is volgens mij nog niet zo lang met computers bezig. Vroeger hadden alle IBM compatibles zo'n 9 pens aansluiting. Is van voor de SVGA tijd.
Het projectiepad waar jij het overhebt is overigens een monochrome scherm.
Mac's hebben niet zo'n aansluiting. De huidige zijn gewoon SVGA. De ouderen ( voor Blue/White G3 ) hebben 15 pens connector alleen ipv 3 rijen 2 rijen pennen.
8 + 7 = 15
Met convertorblokjes kun je daar toch SVGA schermen opaan sluiten.
groetjes.
Het projectiepad waar jij het overhebt is overigens een monochrome scherm.
Mac's hebben niet zo'n aansluiting. De huidige zijn gewoon SVGA. De ouderen ( voor Blue/White G3 ) hebben 15 pens connector alleen ipv 3 rijen 2 rijen pennen.
8 + 7 = 15
Met convertorblokjes kun je daar toch SVGA schermen opaan sluiten.
groetjes.
Waarschijnlijk heb je een echt oud model te pakken, die aansluiting is waarschijnlijk een ega/cga type aansluiting (heeft minder pins ivm een vga aansluiting, lijkt idd veel op een compoort).
Daarvoor zijn natuurlijk wel convertors voor te krijgen, echter verwacht niet dat je er divxjes erop kunt bekijken, ivm aantal kleuren dat ie kan weergeven.
Daarvoor zijn natuurlijk wel convertors voor te krijgen, echter verwacht niet dat je er divxjes erop kunt bekijken, ivm aantal kleuren dat ie kan weergeven.
Die poort zou best welleens HERCULES kunnen zijn
Lees OUD !!
Kortom geinig dingetje maar ik betwijfel of je er iets nuttigs mee kan doen , VGA op aansluiten kun waarschijnlijk zoiezo al wel vergeten
Sucses ermee !
Lees OUD !!
Kortom geinig dingetje maar ik betwijfel of je er iets nuttigs mee kan doen , VGA op aansluiten kun waarschijnlijk zoiezo al wel vergeten
Sucses ermee !
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Ik heb em ff open geschroefd, en gekeken wat er allemaal in zit... en volgens mij is dit de controller chip: HD66840FS... hij staat in elk geval op internet als LCD video interface controller, en hij:
maar is het eigenlijk mogelijk om met een progje via de com/printer poort aante sturen?
het is volgens mij inderdaad een oud beesje, want er zit een sticker op for use with mac SE only.. en dat is een hele oude (volgens mij vergelijkbaar met de XT)...converts standard RGB video signals for CRT display into LCD data. It enable a CRT display system to be replaced by an LCD system without any changes, and it also enables software originally intended for CRT display to control an LCD.
maar is het eigenlijk mogelijk om met een progje via de com/printer poort aante sturen?
www.teamgenie.nl
Ik heb nog wel een Mac SE.. maar daar zit volgens mij niet eens een externe video-aansluiting op. Is trouwens ook een zwart-wit ding.
We hadden vroeger op school ook zo'n ding. Was zwart/wit met een CGA aansluiting. Da's ook een 9 pins D plugje.
Mischien is het iets vergelijkbaars.
Mischien is het iets vergelijkbaars.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Pagina: 1