Toon posts:

[sacrifise] *floep* windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GRRRR!

Net sacrifise gekocht 25 piekies in de grabbelbak.
Geinstaleerd. Doet het prima. Prachtig spel! Beter dan ik had verwacht. Maar nu wou ik online spelen. Doet het gewoon, toen wou ik een game joinen maar kon niet. Verkeerde versie. Ik informeren met spelers daar. Kwam er achter dat ik een update nodig had. Geupdate. Online. Join game. Speel tijdje *floep* windows scherm en geen sacrifise meer.

Campaign tijdje spelen *floep* windows.

Irritatie loopt op. Ik denk dat het aan de patch ligt. Uninstaleer >> Reinstall, campaign tijdje spelen *floep* windows.

Vraag
Bug in update? of in het spel of ligt het aan iets anders.

Verwijderd

Ten eerste het is Sacrafice en tweede ik weet het niet... bij mij doet hij het wel goed.

Oh ja in Tiel is hij nog steeds 100 gulden

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 13:34 schreef Apehaar het volgende:
Ten eerste het is Sacrafice en tweede ik weet het niet... bij mij doet hij het wel goed.

Oh ja in Tiel is hij nog steeds 100 gulden
*ahum* wijsneus; het is Sacrifice.
ik kreeg hem gratis bij een Asus GeForce 2 Pro Ti 200 werkt fantastisch; ik ga het misschien maar eens online proberen, misschien kun je die update ergens anders downen?

Verwijderd

ff op site van makers kijken en naar wat sacrifice forums zoeken en daar je prob posten...

Verwijderd

Een bekend probleem ook hier heb namelijk precies hetzelfde...
Na ongeveer een kwartier spelen gaat ie zomaar zonder reden terug naar windows... idd zwaar irri :(
Had het spel ook bij men asus kaartje gekregen en tot vandaag nooit aangekeken :o
Best wel lache spel, alleen de lol gaat er snel af op deze manier... ;(

edit:

Ben ff wat aan het rondkijken geweest op de forums van Sacrifice en daar vond ik een paar interessante threads...
Ik heb nog niets geprobeerd daarvan, want ik ga toch eerst :z
link1
link2
Misschien staat de goede oplossing er tussen?