UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Bij mij werkt het ook, en ik gebruik NAT, dus het kan niet anders of Kazaa móet de verbindingen initieren. Dus no worries : )
Verwijderd
Open in zoverre dat je XP het zelf open zet jah. Die lieden komen bij je kazaa via een connectie die jij met je eigen kazaa-client tot stand hebt gebracht.
De verbindingen worden opgezet van binnenuit. Van buitenaf kunnen ze d'r niet bij.
[offoptic]
Nu we het toch over de XP hebben:
Is het jullie ook al opgevallen dat een hoop kernels niet booten op een XP sis 635 combi? Bij mij boot Debian-potato / Debian-woody / R.I.P. (rescue is possible) niet. Beetje vreemd.
[/offtopic]
[offoptic]
Is het jullie ook al opgevallen dat een hoop kernels niet booten op een XP sis 635 combi? Bij mij boot Debian-potato / Debian-woody / R.I.P. (rescue is possible) niet. Beetje vreemd.
[/offtopic]
Dan zeg je,Op donderdag 20 december 2001 14:29 schreef Valium het volgende:
[offoptic]
[/offtopic]
Marcello, fix mij die bug in die XP sis 635 es ff!