|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik was al bezig met wat informatie te vergaren.
Op dit moment heeft hij een discussie opgestart die best interessant, maar op het randje is; hij wordt iig scherp in de gaten gehouden.
kaj.
Op dit moment heeft hij een discussie opgestart die best interessant, maar op het randje is; hij wordt iig scherp in de gaten gehouden.
kaj.
Dank voor de aandacht! Ik vind het niet zo prettig als 'vreemden' de forums (of is het fora
) komen verknallen door postings te beginnen waar gegarandeerd veel op wordt gereageerd, zowel positief als negatief.
Ja razor, jij blij dat je het nog kan zeggen onder deze nik
Enorme kontlikkers, ik walg een beetje van jullie. Beetje met je staart tussen je benen naar de admins lopen als je iets niet bevalt. Kom op zeg. Je kan niet ontkennen dat die gasten nog eens wat leven in de brouwerij brengen. Ook zitten mensen te zeuren over dat Tuftufclub alleen maar topics over autos opent. jeah so? Andere mensen openenen alleen maar shite topics die direct in het voor mij gelijk aan /dev/null staande 'onzin forum' worden gestort. Laat iedereen toch z'n gang gaan. En de admins kunnen het ook wel aan zonder jullie aangifte.
Ik lik liever de kont van een admin, dan de kont van die TufTuf-idioot of van die 'Vortigern thy king'.
Het is zoals vele anderen al hebben gemeld: je hoeft deze posting niet te lezen...
Het is zoals vele anderen al hebben gemeld: je hoeft deze posting niet te lezen...
Ondertussen zijn ook mij de oogkleppen van de ogen gevallen.
Vortigen by king, die titanic mafketel en tuftuf zijn dezelfde personen. Kijk daarvoor maar even op carros ( http://www.carros.nl/guestbook/ ), een site voor de autogek (hoe letterlijk je dat gek moet nemen, mag iedereen zelf weten). Zoek in de laatste bijdrages op teksten van tuftuf (het wordt in ieder geval relvant vanaf Thu Jun 22 09:34:51 2000 CEST)
en de waarheid wordt duidelijk.
Het blijkt dat tuftuf inderdaad bewust reclame maakt voor zijn site, daar erg trots op is en graag (al dan niet onder pseudoniem) de stok in het hoederhok gooit.
Als iemand zo graag wil stoken, kan ik dat niet echt waarderen, maar zal ik het proberen te negeren. Als diezelfde persoon dat stoken onder nog twee pseudoniemen doet, vind ik dat hier handelend mag worden opgetreden.
En hoewel ik er niet snel om zal vragen, mag er voor mij een ban op tuf-tuf. Als die persoon niet voldoende heeft aan één username, denk ik dat er maar moet worden besloten om alle user-names van hem te bannen.
Vortigen by king, die titanic mafketel en tuftuf zijn dezelfde personen. Kijk daarvoor maar even op carros ( http://www.carros.nl/guestbook/ ), een site voor de autogek (hoe letterlijk je dat gek moet nemen, mag iedereen zelf weten). Zoek in de laatste bijdrages op teksten van tuftuf (het wordt in ieder geval relvant vanaf Thu Jun 22 09:34:51 2000 CEST)
en de waarheid wordt duidelijk.
Het blijkt dat tuftuf inderdaad bewust reclame maakt voor zijn site, daar erg trots op is en graag (al dan niet onder pseudoniem) de stok in het hoederhok gooit.
Als iemand zo graag wil stoken, kan ik dat niet echt waarderen, maar zal ik het proberen te negeren. Als diezelfde persoon dat stoken onder nog twee pseudoniemen doet, vind ik dat hier handelend mag worden opgetreden.
En hoewel ik er niet snel om zal vragen, mag er voor mij een ban op tuf-tuf. Als die persoon niet voldoende heeft aan één username, denk ik dat er maar moet worden besloten om alle user-names van hem te bannen.
Quote Tuf-tuf Club:
Net echt netjes idd... en dan druk me heel erg zacht uit.Eergisteren stuitte ik bij toeval (via mijn tracker) op een discussieforum met een extreem hoog prikkelbaar-gehalte en vol anti-auto gekken. Onder mijn eigen (ttc) naam en laten ook onder 2 pseudoniemen (Vortigern en Lightoller) heb ik daar met enkele postings en topics de hele zooi woedend de kast op gekregen.
Ik kan jullie enkele bezoeken dan ook ten zeerste aanraden. Kijk op http://www.gathering.tweakers.net en ga naar Stuffis Generalis. Je moet wel ff subscriben, maar geloof me, het is de moeite waard. Het is de grootste anti-auto lobby die ik ooit ben tegengekomen. Als je over auto's begint schelden ze je hartstikke verrot maar als je 1 verkeerd woord zegt wordt je verbannen (jawel, dat kan daar!).
Kaj, al de reactie van tuf (dat is toch dat spul dat je uitspuugd) gelezen op carros?
Overigens kan ik opmerken, dat tuf hier zijn vriendjes begint uit te nodigen. Bij misstappen mag er van mij direct gereageerd worden.
Overigens kan ik opmerken, dat tuf hier zijn vriendjes begint uit te nodigen. Bij misstappen mag er van mij direct gereageerd worden.
Ik heb het idd gelezen, en hem een mailtje gestuurd met het verzoek om ergens anders de lolbroek uit te gaan hangen.
Ik ben niet boos ofzo, die "grapjes" van hem hebben zooooo'n baard...
Ik heb Tuffie nog niet uitgezet, kennelijk heeft hij wat tegen mij, en zolang hij zich hier verder koest houdt, is er niks aan de hand.
Ik ben niet boos ofzo, die "grapjes" van hem hebben zooooo'n baard...
Ik heb Tuffie nog niet uitgezet, kennelijk heeft hij wat tegen mij, en zolang hij zich hier verder koest houdt, is er niks aan de hand.
Ik heb ergens in een reply op het SG gepost, dat dit volgens mij ook het geval was. Tuf reageerde echter met de mededeling dat dit niet het geval was. Triest!ik vermoedde al dat Tuf, Charles en Vortigern dezelfde waren
Verwijderd
Als je wat te klagen hebt over de inhoud van tuftufŽs site (aanzetten tot vandalisme bv) en je denkt dat het gegrond is, mail dan naar admin@kpnwebhosting.com en beargumenteer je stelling.
Als je gewoon tegen hardrijden bent, dan kan je proberen met TTC in discussie gaan, maar iemand met zoŽn plaat voor zijn kop luistert denk ik toch niet.
Al dit geouwehoer ober TufTuf en Vortigen etcetera, daar word ik een beetje moe van...vooral dat gezeur van TTC over spelfouten en zo!
Als je gewoon tegen hardrijden bent, dan kan je proberen met TTC in discussie gaan, maar iemand met zoŽn plaat voor zijn kop luistert denk ik toch niet.
Al dit geouwehoer ober TufTuf en Vortigen etcetera, daar word ik een beetje moe van...vooral dat gezeur van TTC over spelfouten en zo!
Idd! Een beetje Tweaker kent deze weg uiteraard al lang. Daarnaast vind ik het niet nodig om prive-gegevens van iemand op dit forum te posten of om Tuf persoonlijk lastig te vallen. Als hij mij niet persoonlijk lastig valt, dan val ik hem ook niet lastig. Als iemand me uberhaupt persoonlijk lastig valt, dan wordt de oorlog verklaard. (Dit heb ik in het verleden een keer eerder gehad, het 'slachtoffer' (voorheen dader) heeft zijn telefoon af moeten sluiten en volgens mij is hij zelfs verhuisdMaar dat wist iedereen natuurlijk al!
Update: gezien de meest recente posting van Tuf wil ik graag weten of de admin kunnen bewijzen dat het omdezelfde persoon gaat. Dat deze drie personen dezelfde provider hebben, zegt helaas nog niet zo veel.
DonŽt you love the smell of napalm in the early morning?
Maar effe serieus, ik geloof inderdaad niet dat het volproppen van andermans forum de oplossing is. Zo er problemen zijn.
Maar effe serieus, ik geloof inderdaad niet dat het volproppen van andermans forum de oplossing is. Zo er problemen zijn.
pven-> klopt, maar het is wel een aanwijzing.
hoe dan ook, ik zal het nog ff goed natrekken, voordat er beschuldigende vingers uitgestoken worden.
Het is alleen wel lastig om een precieze trace te doen, omdat die bewuste provider alleen maar met dynamische IP's werkt
hoe dan ook, ik zal het nog ff goed natrekken, voordat er beschuldigende vingers uitgestoken worden.
Het is alleen wel lastig om een precieze trace te doen, omdat die bewuste provider alleen maar met dynamische IP's werkt
Maar ik geloof dat hij nu hangt; want ik heb een perfect match!
In deze thread-> http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004617.html hebben Charles én Tuf-tuf exact hetzelfde IP.
Kaj.
In deze thread-> http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004617.html hebben Charles én Tuf-tuf exact hetzelfde IP.
Kaj.
Kaj: dank je! Dit is voor mij bewijs dat 99,999% waterdicht is. Ik heb inmiddels een quote geplakt in het SG.
Deze draad mag volgens mij nu wel dicht.
Deze draad mag volgens mij nu wel dicht.
Ik wou net zeggen: UU-net bannen is wel een beetje overdreven. Kan ik ook niet meer inbellen en op Got
Mensen, ik zit hier op m'n werk, heb het tyfusdruk en kan dus niet zoveel doen als dat ik thuis zou hebben gezeten.
Zoals ik ook al in die andere thread aangaf; dit wordt een heet hangijzer, en ik wil deze keer ff zeker zijn.
Vanavond neem ik ff contact op met z'n provider; tot die tijd probeer ik hem scherp in de gaten te houden.
Kaj.
Zoals ik ook al in die andere thread aangaf; dit wordt een heet hangijzer, en ik wil deze keer ff zeker zijn.
Vanavond neem ik ff contact op met z'n provider; tot die tijd probeer ik hem scherp in de gaten te houden.
Kaj.
Pagina: 1