Zie onder mijn systeem dus.. Naja bij bijvoorbeeld soul reaver2 Gaait ie haperen als een ik weet niet wat wanneer ik in een watervalletje loop. Hij gaat ook al haperen bij een beetje rook.. Bij counterstrike ook zo.. Constant een fps van 100 maar bij een smoke grenade daalt ie tot 70 bij een tweede tot 40 enzovoorts.. Hoe kan dat toch??? Als ik mijn systeem nakijk staat er dat ie maximaal op 50% heeft gedraaid.. Ligt dit aan me videokaart ofzo?? Ik draai ze beide op 1280x1024 en op 32bit kleuren.. Het is trouwens bij elk spel waar een beetje rook of waterval aan te pas komt.. vreeeemd. Ik heb de nieuwste detonator drivers en de 4-1 via drivers ook al gehaald.. Ik denk zelf dat me GeForce de bottleneck is maar ik zou graag een bevestiging willen..
Ligt denk ik idd aan je video kaart. Een geforce 2 mx heeft niet voldoende bandbreedte en fillrate om op die resolutie van jouw te spelen zonder soms te vertragen.
Nuff Said
Verwijderd
Het is denk ik je videokaart. Je processor kan dan wel zo snel zijn, als de scene te druk wordt dan trekt je videokaart het niet meer. Je hebt toch een gf2 mx400? (volgens je sig)
Elemental was me voor
Elemental was me voor
ja een GF2 mx400.. mzz naja ik koop wel een GeForce 4 ofzow wanneer unreal2 uitkomt want die wil ik zeker wel in zijn volle glorie kunnen aanschouwen
Verwijderd
mogenlijk, alleen je smoke fogs krijgen dan al heel snel lelyke kleur vlakken. Nieuwe videokaart is gewoon beter, radeon 8500 of en gf3 ti?.
Op donderdag 20 december 2001 13:15 schreef Packardhell het volgende:
probeer 16bit kleuren.
anti - aliasing uit zetten, kan helpen, hoeft niet
en agp op 4x zetten
en agp op 4x zetten
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
1280x1024x32.. op en MX.. en dan verwacht je ook nog dat het soepel blijft lopen als ie meerdere alphablendings moet doen. Daar heeft die MX helemaal de power en geheugenbandbreedte niet voor.
1) zet em op 16 bit en neem dat beetje banding in de rook voor lief
2) verlaag je resolutie
3) koop een geforce3
1) zet em op 16 bit en neem dat beetje banding in de rook voor lief
2) verlaag je resolutie
3) koop een geforce3
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
1280x1024.... ik wou dat ik daarop kon spelen
Hier is 1024x768 het hoogst (een stapje hoger en het bovenste randje is vernuekt, en 1280x960 werkt geeneens. Alles erboven kan ik wel invullen in het register, maar dan probeert ie automatisch 1280x960. Dan gaat ie pas raar doen hier
Pagina: 1