fetch work treshold aanpassen bijv RC=1000000
Zijn vraag betreft SETI dus hij kan lang en breed zoeken maar dit zal hij echt niet vindenOp donderdag 20 december 2001 12:40 schreef marijn het volgende:
fetch work treshold aanpassen bijv RC=1000000
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Dan moet ie dat erbij zetten. Da's wel zo duidelijk. 
Maar in de se seti-faq (te bereiken via de SETIDPCH) staat het netjes. SETI-hide of queueueueu ofzoiets
Maar in de se seti-faq (te bereiken via de SETIDPCH) staat het netjes. SETI-hide of queueueueu ofzoiets
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Op donderdag 20 december 2001 15:22 schreef Mobster het volgende:
Dan moet ie dat erbij zetten. Da's wel zo duidelijk.
Dat stond er dus bijhoe kan ik wu's die klaar zin opsparen met setihide en dan alles in 1 x flushen
Hij wil dus weten hoe je kunt sparen met SETIhide
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
je WU cache op 10 of 20 zetten..
ligt eraan welke versie van setihide je hebt, die blauwe -> dan moet je bij WU cache ergens op +10 duwen ( of +20) rechtsonder
Bij de oudere moet je bij settings je WU cache instellen, bv. ook 10.
En dan bij WU cache fetch/flush work..
suc7
ligt eraan welke versie van setihide je hebt, die blauwe -> dan moet je bij WU cache ergens op +10 duwen ( of +20) rechtsonder
Bij de oudere moet je bij settings je WU cache instellen, bv. ook 10.
En dan bij WU cache fetch/flush work..
suc7
Ik betwijfel hetOp donderdag 20 december 2001 16:13 schreef Bloem25 het volgende:
Dat stond er dus bij
Hij wil dus weten hoe je kunt sparen met SETIhide
Sowieso duidelijker (misschien ook een faq-puntje) om de topic te beginnen met [project]topic
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Lijkt mij ook wel een goed plan jaOp donderdag 20 december 2001 17:00 schreef Mobster het volgende:
[..]
Ik betwijfel hetAnders
Sowieso duidelijker (misschien ook een faq-puntje) om de topic te beginnen met [project]topic
[project] topic, zo gebeurd dat op andere fora hier wel (W&D, WOS om er een paar te noemen).
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1