We spend our years as a tale that is told
Als je een nieuwe naam wil, moet je vragen dit account op slot te zetten, en je opnieuw laten registreren. Hier is verder geen discussie over mogelijk.
Ook je posts tellen dan niet meer, je begint weer vanaf 0. Ook hier valt niet over te discussieren
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:36 ]
Als hij opnieuw registreerd, dan heeft hij toch een gewijzigd useridOp donderdag 20 december 2001 12:42 schreef hdd het volgende:
[mierenneukmode-on]
Je bedoelt btw username, userid is het nr van je account
[mierenneukmode-off]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
1-0 voor TraagOp donderdag 20 december 2001 16:05 schreef Traag het volgende:
[..]
Als hij opnieuw registreerd, dan heeft hij toch een gewijzigd userid
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Mijn username hebben mijn ouders bedacht.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hmmm, wat is dan je achternaam??Op donderdag 20 december 2001 18:01 schreef jelmervos het volgende:
wat is zijn username uh.. jelmervos hmm.. wat zou dan zijn achternaam wezen? uh.... wolfOp donderdag 20 december 2001 18:10 schreef dutchrups het volgende:
[..]
Hmmm, wat is dan je achternaam??![]()
Ken jij het woord grapjeOp donderdag 20 december 2001 18:12 schreef Goten het volgende:
[..]
wat is zijn username uh.. jelmervos hmm.. wat zou dan zijn achternaam wezen? uh.... wolfnee.. leeuw?? nee ook niet wat zou het dan wezen.. uh.... vos? ja!!!
Zijn ouders hebben zijn username bedacht = voornaam...
Ouders bedenken al jaren geen achternamen meer toch.. ??
goed...
uh.. jawelOp donderdag 20 december 2001 18:13 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ken jij het woord grapje
klopt ik snap hem ook wel hoorOp donderdag 20 december 2001 18:14 schreef dutchrups het volgende:
Goed, hijs ver gezocht... maar ik leg hem dan maar uit
Zijn ouders hebben zijn username bedacht = voornaam...
Ouders bedenken al jaren geen achternamen meer toch.. ??
goed...
Dan loop je te zeurenOp donderdag 20 december 2001 18:14 schreef Goten het volgende:
[..]
uh.. jawel
Mah goed...
tis wel weer offtopic genoeg zo...
Op donderdag 20 december 2001 18:16 schreef dutchrups het volgende:
[..]
Dan loop je te zeuren
Mah goed...
tis wel weer offtopic genoeg zo...
juist..
ik had ook eerst m'n echte naam. Maar echt fijn is dat ook niet. iemand die je in het echt kent kan dan zo ff alles opzoeken wat je allemaal hiet op GoT zit te lullen.Op donderdag 20 december 2001 18:01 schreef jelmervos het volgende:
Mensen moeten gewoon een echte naam nemen: die veranderd (bijna) nooit.![]()
🌞🍃