Is mooie, kun je die posten, DooM_DonuT?
[Edit/] [Laat maar, heb hem al,,]
[Edit/] [Laat maar, heb hem al,,]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Mooie wallpaper. Alleen had je dat xp wel weg mogen laten. Verneukt het een beetje vind ik.Op vrijdag 21 december 2001 21:03 schreef robertos het volgende:
Hier ff de mijne, niks apparts...
[afbeelding]
Als ik m download en instel, dan doet ie het niet. taakbalk wordt grijs enzo, maar de statusbalken van de vensters blijvennormaal. In het preview venster bij Themes staat het ook heel raar met een zwart blok enzo. Doe ik iets fout? (vast wel, maar wat?Op vrijdag 21 december 2001 20:17 schreef Gaafy het volgende:
Die skin is een Apple skin, die je O.A. kan vinden op themexp.org!
Veel succes, Gaafy!
P R N D
wat is daarOp vrijdag 21 december 2001 21:40 schreef patryk het volgende:
dat is gewoon de wallpaper van desktopgirls maar dan met windows xp logotje erop gezet
Anoniem: 28107
het isOp vrijdag 21 december 2001 21:44 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
wat is daaraan dan?
ik niet, m'n vaderOp vrijdag 21 december 2001 21:49 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Belegger?
Doe jij niet aan updates,,(Herstart dus)Op vrijdag 21 december 2001 21:51 schreef Smooth2K het volgende:
Nou dan moet ik ook maar he...
http://home.wanadoo.nl/smooth/desktop.jpg
Ik zie dat je ook flask hebt. Een top programmaatje om DVD's te rippen. Ik gebruik zelf daarbij lame voor het geluid gedeelte en low motion voor het beeld.Op vrijdag 21 december 2001 21:51 schreef Smooth2K het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smooth/desktop.jpg
Ik doe zelf WMA2 audio, lekker klein en klinkt goed.Op vrijdag 21 december 2001 21:54 schreef ErEf het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook flask hebt. Een top programmaatje om DVD's te rippen. Ik gebruik zelf daarbij lame voor het geluid gedeelte en low motion voor het beeld.
Anoniem: 27983
de theme bedoel ik eigenlijkOp vrijdag 21 december 2001 19:02 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Je ken ut volgens mij downloaden op http://www.litestep.net/
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
'Turtle Soup II'Op vrijdag 21 december 2001 22:24 schreef Type het volgende:
[..]
de theme bedoel ik eigenlijk
ff vraagje welk logo heb je weggewerktOp vrijdag 21 december 2001 23:27 schreef robertos het volgende:
sorry ik kon het niet laten om dat irri logo van Windows XP weg te werken:
[afbeelding]
Er was een gozer en die had het windows logo erin zittenOp vrijdag 21 december 2001 23:43 schreef rick17 het volgende:
[..]
ff vraagje welk logo heb je weggewerkt
Anoniem: 35368
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Anoniem: 28100
paar delen geleden heb ik deze geposted zonder datOp vrijdag 21 december 2001 23:46 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Er was een gozer en die had het windows logo erin zitten
resizen is ook een kunstOp zaterdag 22 december 2001 00:57 schreef Michels het volgende:
Nou vooruit laat ik het ook eens proberen:
[afbeelding]
Hij begint een beetje standaard te worden zo onderhand, maar ja.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
ik had niet zoon zin om al die delen door te kijken... im sorryOp zaterdag 22 december 2001 01:11 schreef patryk het volgende:
[..]
paar delen geleden heb ik deze geposted zonder datlogo. waarom ga je hem dan als nog weg halen? gewoon ff terug kijken
(/me first met deze wallpaper
)
Anoniem: 37896
Anoniem: 28296
ochtend braakers ook goed ?Op zaterdag 22 december 2001 05:31 schreef rajzor het volgende:
Oke, voor de nachtbrakers nog maar eentje van Carmen Kass. Dit keer in the outback, met ..... zien ik dat goed? Sneeuw?
[afbeelding]
Het origineel staat hier.
Anoniem: 43477
Tuurlijk, Asuka roelsOp zaterdag 22 december 2001 01:22 schreef [MarZialE] het volgende:
[afbeelding]
Weer Rei,...
Heeft iemand nog een mooie wallpaper van Asuka??
[MarZialE]8-)
Zo flex! zou je die 1e kunnen posten? allebij mag ookOp zaterdag 22 december 2001 00:54 schreef leipie het volgende:
ik ook maar weer eens, kan nog net, m'n w2k AS server gaat vervangen worden door XP (om 't es te proberen en mochten ze hier invallen dan is een XP licentie goedkoper)
eerste is m'n machine thuis, mooi in winterstijl
[afbeelding]
en m'n desktop op 't werk (den oplettenden lezert herkent 't plaatje wel)
[afbeelding]
klik voor grote versie (eerste is 1280x1024, tweede is 1024x768), goed mogelijk dat ze 't ff niet doen, dan ben ik eindelijk aan 't reinstallen
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Eeeh vet! wil je die 2e achtergrond ff postenOp zaterdag 22 december 2001 00:54 schreef leipie het volgende:
ik ook maar weer eens, kan nog net, m'n w2k AS server gaat vervangen worden door XP (om 't es te proberen en mochten ze hier invallen dan is een XP licentie goedkoper)
eerste is m'n machine thuis, mooi in winterstijl
[afbeelding]
en m'n desktop op 't werk (den oplettenden lezert herkent 't plaatje wel)
[afbeelding]
klik voor grote versie (eerste is 1280x1024, tweede is 1024x768), goed mogelijk dat ze 't ff niet doen, dan ben ik eindelijk aan 't reinstallen
The devil is in the details.
Neej die foto stong laatst in een thread over digitale camera foto's in Gadged TalkOp zaterdag 22 december 2001 10:37 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Eeeh vet! wil je die 2e achtergrond ff posten(Dat is toch van de XBOX demonstratie ofzo
![]()
)
Anoniem: 21723
hehehe kzal hem ff uploadenOp vrijdag 21 december 2001 23:52 schreef marijn het volgende:
[..]
Hey wil je die achtergrond even posten?
Outback? Ik zie volgens mj een heleboel water op de achtergrond...Op zaterdag 22 december 2001 05:31 schreef rajzor het volgende:
Oke, voor de nachtbrakers nog maar eentje van Carmen Kass. Dit keer in the outback, met ..... zien ik dat goed? Sneeuw?
[afbeelding]
Het origineel staat hier.
Ooh hij lijkt wel veel op die presentatieOp zaterdag 22 december 2001 11:25 schreef Wez_db het volgende:
[..]
Neej die foto stong laatst in een thread over digitale camera foto's in Gadged Talk
Anoniem: 43390
Sorry man het zal ook niet meer gebeuren. Daarom kom ik met een tip voor degenen die ook online-ruimte zoeken: kijk op www.weblinks.nl en zoek dan naar schijfruimte. Maarruh Shove-It999; nogmaals bedankt voor de moeite.Op vrijdag 21 december 2001 01:33 schreef Shove_it999 het volgende:
[..]
hiero
[afbeelding]
Ps.
frenkie_fraser> ik ben geen persoonlijke webspace ofzo. 1 keer alla, 2 keer ook ok,maa nou ist goed geweest. moet je zelf ff een plaatsje zoeken om ze neer te pleuren.
Ps.2
[..]
heb ik je ook al eens gezegd
Anoniem: 43390
Zij is volgens mij Pamela Anderson. Klopt dat?Op vrijdag 21 december 2001 21:51 schreef Smooth2K het volgende:
[afbeelding]
* Dennahz schrikt enorm*Op vrijdag 21 december 2001 21:51 schreef Smooth2K het volgende:
[afbeelding]
relevant jaOp zaterdag 22 december 2001 14:13 schreef Caeculus het volgende:
hey mensen!!! het is potverdorie aan het sneeuwen!!!!! alleen blift het nie liggen
Anoniem: 29874
Ja dat heeft ook heel veel met achtergronden te makenOp zaterdag 22 december 2001 14:13 schreef Caeculus het volgende:
hey mensen!!! het is potverdorie aan het sneeuwen!!!!! alleen blift het nie liggen
waar heb je die wallpaper vandaan? dies wel strak! kun je m fullsize posten?Op zaterdag 22 december 2001 11:56 schreef wired het volgende:
[afbeelding]
Waar schrok je dan vanOp zaterdag 22 december 2001 14:09 schreef Goten het volgende:
[..]
* Smooth2K schrikt enorm*
Op zaterdag 22 december 2001 14:25 schreef Smooth2K het volgende:
[..]
Waar schrok je dan van![]()
![]()
van die wallpaper die ogen die je ineens aankekenOp zaterdag 22 december 2001 14:25 schreef Smooth2K het volgende:
[..]
Waar schrok je dan van![]()
![]()
euhm....dacht het nie he??Op zaterdag 22 december 2001 13:41 schreef henkie_fraser het volgende:
[..]
Zij is volgens mij Pamela Anderson. Klopt dat?
Anoniem: 21874
* Anoniem: 40388 komt uit leeuwarden. Toevallig een broer van robert?Op vrijdag 21 december 2001 15:37 schreef BasBono het volgende:
Komt 'ie. Kom uit Leeuwarden, dit zijn "onze" twee torens.
Dat vliegtuig tussen de twee torens in is niet de bedoeling geweest om die er zo op te zetten.
[afbeelding]
DR,
Deze maand heeft uw homepage al 1522Mb aan dataverkeer gegenereerd. Als
u hier niets aan doet, wordt uw homepage automatisch afgesloten op Fri
28 Dec, omdat op dat moment de limiet van 5.0Gb bereikt is, aangezien u
gemiddeld 564.2Mb per dag genereert.
Als u vragen heeft, of meer informatie wilt, kijk dan eerst op de
homepage FAQ:
http://www.xs4all.nl/helpdesk/algemeen/faq/homepage_faq.html
Groeten,
--
XS4ALL Systeembeheer
zeg maar gerust FOKster want hier heb ik haar dus nog nooit zien postenOp zaterdag 22 december 2001 14:41 schreef 010 het volgende:
Ik heb een tweakster op m'n desktop staan
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
LOLOp zaterdag 22 december 2001 16:15 schreef DR het volgende:
die wallpapers die ik had staan op www.xs4all.nl/~aarone/babes/ gaan weg
ik kreeg vanmorgen dusdeze mail waar in dus wordt gezegt dat ik iets over de datalimiet hheen zo gaan
[..]
als ik nou nog webspace had zonder datalimietOp zaterdag 22 december 2001 16:23 schreef Neejoh het volgende:
[..]
LOL
Hmm, dan moet je hem maar op een andere server gooien of niet! Ik bedoel, weg doen kun je niet maken tegenonver de Tweakers
Lekkere kromme zinOeps
Maar nu moeten zijn dus wel al die foto's weg
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Maar nu moeten zijn dus wel al die foto's wegOp zaterdag 22 december 2001 16:15 schreef DR het volgende:
die wallpapers die ik had staan op www.xs4all.nl/~aarone/babes/ gaan weg
ik kreeg vanmorgen dusdeze mail waar in dus wordt gezegt dat ik iets over de datalimiet hheen zo gaan
[..]
uhm, makker, kijk eens een paar posts omhoogOp zaterdag 22 december 2001 16:19 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
zeg maar gerust FOKster want hier heb ik haar dus nog nooit zien posten
tis nog vroegOp zaterdag 22 december 2001 16:27 schreef Smooth2K het volgende:
[..]
Maar nu moeten zijn dus wel al die foto's weg
Strakke zin, maar bedoel je
edit:
laat maar, geloof dat ik 'm al snap
Maar nu moeten/zijn dus wel al die foto's weg
als je het over de duivel hebtOp zaterdag 22 december 2001 16:32 schreef woutf het volgende:
[..]
uhm, makker, kijk eens een paar posts omhoog
PIII 800@804 Mhz
http://www.deviantart.com/deviation.php?id=122858Op zaterdag 22 december 2001 17:09 schreef Type het volgende:
[..]
kan je die even zonder icons posten?
alvast bedankt
Jij doet graag het spelletje "zoek de snelkoppeling"Op zaterdag 22 december 2001 17:32 schreef -RMW- het volgende:
[afbeelding]
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Yep... Ik zou zeggen, schakel ook overOp zaterdag 22 december 2001 18:11 schreef cramwinckel het volgende:
Kan zo'n .NET of MSS skin ook op WIN2k? Heb al gezocht voor Windowblinds, maar kan niks vinden. En StyleXP kan dus alleen op XP
Al die skins kunnen alleen op Windows XPOp zaterdag 22 december 2001 18:11 schreef cramwinckel het volgende:
Kan zo'n .NET of MSS skin ook op WIN2k? Heb al gezocht voor Windowblinds, maar kan niks vinden. En StyleXP kan dus alleen op XP
Geen dankOp zaterdag 22 december 2001 17:51 schreef marijn het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe desktop thuis
I already did. Maar XP wordt zo traag op een geg. moment, dat ik hem weer er af geknikkerd. (sorry een beetje Off-topic alweer; gooi mijn screendump er ook zo op, als ie wat netter is)Op zaterdag 22 december 2001 18:21 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Yep... Ik zou zeggen, schakel ook over
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Anoniem: 42861
COOL!Op zaterdag 22 december 2001 19:13 schreef zeven het volgende:
gewoon lekker gewoonmaar het werkt wel
[afbeelding]
🌞🍃
wil je deze us posten??Op zaterdag 22 december 2001 18:45 schreef SteAlthmAn het volgende:
Ik dan ook maar weer eens na deel 3
[afbeelding]
Hij heet "iBDE V.2". Ik heb em gewoon van de Winamp skin section...Op zaterdag 22 december 2001 19:27 schreef rb338 het volgende:
[..]
Vette Winamp skin, hoe heet ie?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
woot.. welke winamp skin is dat?Op zaterdag 22 december 2001 21:10 schreef stolman het volgende:
Hier de mijne maar eens:
[afbeelding]
Anoniem: 39004
De Kenwood look is Jay-T te halen op winamp.com.Op zaterdag 22 december 2001 21:20 schreef Goten het volgende:
[..]
woot.. welke winamp skin is dat?
* Anoniem: 39004 wil die ook wel graag hebben :9*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq