|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb hem ook gezien. Is niet de eerste rommel dat verspreid wordt door deze Charles H. Lightoller. Kan dit op de eoa manier in de gaten worden gehouden? Wordt er een beetje moe van al die zinlose rotzooi en rot opmerkingen door die forums heen!
Inderdaad! Het doet mij persoonlijk niet zo veel dat er zo'n plaatje bestaat, maar het heeft absoluut niets te maken met de posting waarin het wordt geplaatst.
Verwijderd
Temeer reden om de draadjes kort te houden. Dan loopt het minder snel uit de hand en weet je tenminste nog waar het over gaat!
LB
LB
kan die eikel niet gewoon gebanned worden?
Hij loopt hier alleen maar te zieken en er komt geen zinnig woord uit.
Hij loopt hier alleen maar te zieken en er komt geen zinnig woord uit.
- NAC Breda -
Verwijderd
Wel geinig dat kaartje.
Wat maakt het nou uit of je het zegt --> kanker. Het is gewoon ingeburgerd. Zo zit dat. Kankerschool.
En hoe zit dat met die topic van Shing'oth:
Kankerkutleven ofzoiets. Er waren meer dan 100 reply's en geeneen over de titel van de topic. Wat een stelletje kneuzen zijn jullie.
Wat maakt het nou uit of je het zegt --> kanker. Het is gewoon ingeburgerd. Zo zit dat. Kankerschool.
En hoe zit dat met die topic van Shing'oth:
Kankerkutleven ofzoiets. Er waren meer dan 100 reply's en geeneen over de titel van de topic. Wat een stelletje kneuzen zijn jullie.
daar gaat het WEL over...Ali, daar gaat het hier niet over.
En die kaart is ook ZIEK!
en waar moet je de lijn dan trekken?
wat is te veel en wat niet?
blondjes moppen zijn dan toch in principe hetzelfde?
User Charles H. Lightoller is verwijderd.
Er zijn grenzen (ik kende die kaart overigens al, kreeg hem op m'n werk via email )
WAT een eikel...
Er zijn grenzen (ik kende die kaart overigens al, kreeg hem op m'n werk via email )
WAT een eikel...
Nietzman,
Ali had het over k****r, daar ging het in dit geval niet over, het ging over die kaart.
Ali had het over k****r, daar ging het in dit geval niet over, het ging over die kaart.
- NAC Breda -
Dank je!!!User Charles H. Lightoller is verwijderd.
Verwijderd
http://members.tripod.lycos.nl/Vortigern/questhomepage.htm http://www.encyclopedia-titanica.org/bio/c/d/lightoller_ch.shtml
Hij zoekt ze wel uit zeg, pfew
Hij zoekt ze wel uit zeg, pfew
Pagina: 1